Page 1 of 2
#1
yeah i just posted a thread about her hitting me in my nose, but she just catched my brother watching porn, it was hilarious, he was watching it with his headphones and my mom entered to his room and i heard "GERARDO!!!!", and i went to his room and i just saw my mom watching my brother with her mouth open and my brother trying to put his dick back in his pants...yeah best day ever...
Quote by Vagabond21
Ewww the searchbar is a slut, it gets used everyday...

Quote by tremeloud

The brain says "hey, lets be friends" and the dick says "hey, lets get those clothes off, eh?"

Quote by Nilpferdkoenig
Yeaaaaaah, Huuuuuhuuuu, Saaaaaaah and MASTOOOOOOOOOOOOOOR are all Hetfield memes.
#2
I hate being pwoned.

EDIT: "i went to his room and i just saw my mom frozen and my brother trying to put his dick back in his pants...yeah best day ever..."


haha
Quote by Ez0ph
That was a different Feb08er that threatened to suck you off
I remember that


Sadly, I was the threatened.
Quote by Firenze


Let it be known that I concur with everything this gentleman says, ever.



www.myspace.com/tarsusmusic
#3


wow

I'm sorry but your brother is stupid.
First, watching porn with parents in the house.
Second, watching with headphones

epic phail
#4
Quote by magnum1117
yeah i just posted a thread about her hitting me in my nose, but she just catched my brother watching porn, it was hilarious, he was watching it with his headphones and my mom entered to his room and i heard "GERARDO!!!!", and i went to his room and i just saw my mom frozen and my brother trying to put his dick back in his pants...yeah best day ever...


is your name carlos by any chance?
#5
Quote by halloweenhead
is your name carlos by any chance?

no, my name is alex
Quote by Vagabond21
Ewww the searchbar is a slut, it gets used everyday...

Quote by tremeloud

The brain says "hey, lets be friends" and the dick says "hey, lets get those clothes off, eh?"

Quote by Nilpferdkoenig
Yeaaaaaah, Huuuuuhuuuu, Saaaaaaah and MASTOOOOOOOOOOOOOOR are all Hetfield memes.
#7
She pwed on him? His exposed dick is the least of his concerns.
Quote by Douche ©
I may not be cool off the internet, but on the internet I am pretty cool.

Aww

The Pit Cliff Notes:
Quote by SOADfreak6
myabe we all suck thats why were sitting at a computer desk talking **** thro the enternet lol


If not all of us, at least him.

<//////>~
#11
Quote by Oli_88
Hes been pwned since birth with that name. Surely.

hahaha yes i know, well we are from mexico so its a normal name here...
Quote by Vagabond21
Ewww the searchbar is a slut, it gets used everyday...

Quote by tremeloud

The brain says "hey, lets be friends" and the dick says "hey, lets get those clothes off, eh?"

Quote by Nilpferdkoenig
Yeaaaaaah, Huuuuuhuuuu, Saaaaaaah and MASTOOOOOOOOOOOOOOR are all Hetfield memes.
#13
LOL, funniest thing i heard all day.
PANDEMIC GROUP

Slash is trash

I has golfclaps!
Quote by RevaM1ssP1ss


Quote by boreamor
Your avatar is the first thing that has made me laugh in a long time. I applaud you


Quote by superslash1994
Lmao, your avatar earns you a golf clap.
.
#15
Quote by magnum1117
yeah i just posted a thread about her hitting me in my nose, but she just catched my brother watching porn, it was hilarious, he was watching it with his headphones and my mom entered to his room and i heard "GERARDO!!!!", and i went to his room and i just saw my mom watching my brother with her mouth open and my brother trying to put his dick back in his pants...yeah best day ever...


...

......


PWNED
#16
Quote by Oli_88
Hes been pwned since birth with that name. Surely.


i was thinking the same thing .. im laughing so hard it hurts.

broken nose .. brother is outcast from family with dick in hand = best day ever
#17
indeed my friends, oh yeah my parents are talking with him about how masterbation is bad and is against the bible haha
Quote by Vagabond21
Ewww the searchbar is a slut, it gets used everyday...

Quote by tremeloud

The brain says "hey, lets be friends" and the dick says "hey, lets get those clothes off, eh?"

Quote by Nilpferdkoenig
Yeaaaaaah, Huuuuuhuuuu, Saaaaaaah and MASTOOOOOOOOOOOOOOR are all Hetfield memes.
#18
Quote by magnum1117
indeed my friends, oh yeah my parents are talking with him about how masterbation is bad and is against the bible haha

Walk in the room and go "Hey Gerry, you better spank it as much as possible; lowers your risk of prostate cancer!" Then pat him on the back, wave to your parents and walk out.
Quote by Douche ©
I may not be cool off the internet, but on the internet I am pretty cool.

Aww

The Pit Cliff Notes:
Quote by SOADfreak6
myabe we all suck thats why were sitting at a computer desk talking **** thro the enternet lol


If not all of us, at least him.

<//////>~
#19
yeah, heres one for your horny brother too...
http://gerardo!!!!.justgotowned.com/
Quote by angusfan16
I opened my eyes and found my mother standing next to me with my sheets in one hand and the other hand over her eyes. She said, "Why are you naked!" and i quickly tried to come up with an answer, but all i could get out was, "Feels good man."
#20



What happened to the porn addicts with skill?

Have only one earphone in, zipper in reach, mouse in reach and the ability to hear where everyone is at all times.


Our senses go supersonic when we masturbate
#21
Quote by bassface8892
good thing he was CATCHED

English =/= TS's first language

and your mom needs to be contained... moms aren't supposed to pwn
#23
Quote by crazynickman
Walk in the room and go "Hey Gerry, you better spank it as much as possible; lowers your risk of prostate cancer!" Then pat him on the back, wave to your parents and walk out.

hahahhahaha
Quote by Vagabond21
Ewww the searchbar is a slut, it gets used everyday...

Quote by tremeloud

The brain says "hey, lets be friends" and the dick says "hey, lets get those clothes off, eh?"

Quote by Nilpferdkoenig
Yeaaaaaah, Huuuuuhuuuu, Saaaaaaah and MASTOOOOOOOOOOOOOOR are all Hetfield memes.
#24
Quote by maccas666



What happened to the porn addicts with skill?

Have only one earphone in, zipper in reach, mouse in reach and the ability to hear where everyone is at all times.


Our senses go supersonic when we masturbate

It's true. No one's ever caught me, and my roommate thought I never masturbated because he's never walked in on me. Little does he know...
Quote by Douche ©
I may not be cool off the internet, but on the internet I am pretty cool.

Aww

The Pit Cliff Notes:
Quote by SOADfreak6
myabe we all suck thats why were sitting at a computer desk talking **** thro the enternet lol


If not all of us, at least him.

<//////>~
#26
yeah neither do i, i think im more intelligent than my brother...
Quote by Vagabond21
Ewww the searchbar is a slut, it gets used everyday...

Quote by tremeloud

The brain says "hey, lets be friends" and the dick says "hey, lets get those clothes off, eh?"

Quote by Nilpferdkoenig
Yeaaaaaah, Huuuuuhuuuu, Saaaaaaah and MASTOOOOOOOOOOOOOOR are all Hetfield memes.
#30
Quote by Flying Couch
Is your mother seriously so lame as to make a big deal over it? :\

mmm...yes, she is christian and she says we should be pure...
Quote by Vagabond21
Ewww the searchbar is a slut, it gets used everyday...

Quote by tremeloud

The brain says "hey, lets be friends" and the dick says "hey, lets get those clothes off, eh?"

Quote by Nilpferdkoenig
Yeaaaaaah, Huuuuuhuuuu, Saaaaaaah and MASTOOOOOOOOOOOOOOR are all Hetfield memes.
#31
Roflmaoooooooooooooooooooo
Jackson King V KVX10
Line 6 Spider III 75 W.
Peavey 5150/6505 Combo to be owned at the end of 2010.
#32
Quote by magnum1117
mmm...yes, she is christian and she says we should be pure...

She must've forgot that one night with crazynickman BAZING!

Just kidding
Quote by Douche ©
I may not be cool off the internet, but on the internet I am pretty cool.

Aww

The Pit Cliff Notes:
Quote by SOADfreak6
myabe we all suck thats why were sitting at a computer desk talking **** thro the enternet lol


If not all of us, at least him.

<//////>~
#33
Quote by crazynickman
She must've forgot that one night with crazynickman BAZING!

Just kidding

hahahaha

so it wasn't the mailman?
Quote by Vagabond21
Ewww the searchbar is a slut, it gets used everyday...

Quote by tremeloud

The brain says "hey, lets be friends" and the dick says "hey, lets get those clothes off, eh?"

Quote by Nilpferdkoenig
Yeaaaaaah, Huuuuuhuuuu, Saaaaaaah and MASTOOOOOOOOOOOOOOR are all Hetfield memes.
#34
Quote by magnum1117
hahahaha

so it wasn't the mailman?
crazynickman may have been kidding, but magnum1117, I have to share something with you...



I am your father.
#35
Quote by Flying Couch
crazynickman may have been kidding, but magnum1117, I have to share something with you...



I am your father.

Sleeping with mah woman?? I'm calling Montel and we getting a DNA test, you bastard!
Quote by Douche ©
I may not be cool off the internet, but on the internet I am pretty cool.

Aww

The Pit Cliff Notes:
Quote by SOADfreak6
myabe we all suck thats why were sitting at a computer desk talking **** thro the enternet lol


If not all of us, at least him.

<//////>~
#36
Quote by magnum1117
mmm...yes, she is christian and she says we should be pure...

Pure like snow.
Which is sometimes yellow.
#37
Quote by Flying Couch
crazynickman may have been kidding, but magnum1117, I have to share something with you...


I am your father.

epic
myspace.com/sidetrackedrock
myspace.com/scottkrausmusic

Quote by an epic mistake
Woah guys, this is actually the first post relevant to the thread in a LOOONG time. I applaud you Scotdizzle.


I found the damn sig thing!
#38
Quote by maccas666



What happened to the porn addicts with skill?

Have only one earphone in, zipper in reach, mouse in reach and the ability to hear where everyone is at all times.


Our senses go supersonic when we masturbate


Seriously. I've never been caught either.

Oh, and you forgot keep other windows open at all times, preferably logged into wikipedia.
ALWAYS

WANNA BE WITH YOU,
MAKE BELIEV
E WITH YOU,
AND L
IVE IN HARMONY, HARMONY,



OH, LOOVE!
#39
Quote by crazynickman
Sleeping with mah woman?? I'm calling Montel and we getting a DNA test, you bastard!
You know, his profile says he was born in Nov. '91, so assuming a typical 9-month pregnancy, I would have had to impregnate his mother while still in the womb.

That'd be kind of akward when inviting her over to my place.
#40
Quote by Flying Couch
crazynickman may have been kidding, but magnum1117, I have to share something with you...



I am your father.

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!
Quote by Vagabond21
Ewww the searchbar is a slut, it gets used everyday...

Quote by tremeloud

The brain says "hey, lets be friends" and the dick says "hey, lets get those clothes off, eh?"

Quote by Nilpferdkoenig
Yeaaaaaah, Huuuuuhuuuu, Saaaaaaah and MASTOOOOOOOOOOOOOOR are all Hetfield memes.
Page 1 of 2