#1
Im thinking(In no particular order )
Stevie Nicks (Fleetwood Mac)
Ann Wilson (Heart)
Janis Joplin
Pat Benetar
Joan Jett
Grace Slick(Jefferson Airplane)
Chrissie Hynde(The Pretenders)
Debbie Harry (Blondie)
What do you guys think ?
Ted: [Whispering to Bill] Your stepmom is cute.
Bill: Shut up, Ted.
Ted: Remember when she was a senior and we were freshmen?
Bill: Shut up, Ted!
Last edited by Crimson Ghost at Mar 17, 2008,
#2
Taylor Hanson

Edit: So no one gets this?
1. Open My Computer.
2. Open C:
3. Click on WINDOWS.
4. Open the folder "Media."
5. Click on the file "onestop."
6. Listen.
Last edited by Mockstairwell at Mar 17, 2008,
#8
Quote by xLESTERX
Miley Cyrus Lmao


haha +1
Ted: [Whispering to Bill] Your stepmom is cute.
Bill: Shut up, Ted.
Ted: Remember when she was a senior and we were freshmen?
Bill: Shut up, Ted!
#11
yayy i was happy to see grace slick here so fast
Looks like someone woke up on the wrong side of the cake this morning!

yeah, that's an inside joke. i made it different colors and sizes to be obnoxious...
#14
Grace Slick, Ann Wilson, hell when gretchen wilson played with alice in chains at the vh1 rock honors; that **** was awesome.
My Gear:
Fender 60th Anniversary Standard Strat
Vox AD30VT
Big Muff Pi.
#15
i was thinking grace slick but for some reason i didnt type it, haha
Ted: [Whispering to Bill] Your stepmom is cute.
Bill: Shut up, Ted.
Ted: Remember when she was a senior and we were freshmen?
Bill: Shut up, Ted!
#18
Sharon den Adel - Within Temptation

Cristina Scabbia - Lacuna Coil
Quote by darkstar2466


You are an idiot. Idiots get punished. You will be punished.
#19
Quote by SweetBabyJames1
Hilary Duff


so yesterday
Ted: [Whispering to Bill] Your stepmom is cute.
Bill: Shut up, Ted.
Ted: Remember when she was a senior and we were freshmen?
Bill: Shut up, Ted!
#20
Debbie Harry
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#21
Quote by element4433
Debbie Harry


damn, i forgot about her too
Ted: [Whispering to Bill] Your stepmom is cute.
Bill: Shut up, Ted.
Ted: Remember when she was a senior and we were freshmen?
Bill: Shut up, Ted!
#22
Quote by xLESTERX
Miley Cyrus Lmao


sounds like a nerve agent used by the government...

Ann Wilson for me!
#23
Can't remember her name,. but the lead singer of The Iron Maidens...amazing. And, even though not many like her, Morgan Lander (Kittie) has a very good range and very good vibrato.
R.I.P. Charles Michael "Evil Chuck" Schuldiner
B. May 13 1967 - D. December 13 2001

Quote by eggsandham2
cuz ppl hate how power metal they are cuz they think its "gay" or w.e, which is immature and dirogitory
#27
Quote by Mockstairwell
Taylor Hanson

Edit: So no one gets this?


Family guy reference?
FTW?
#28
I think that chick that sings for Rush is pretty damn good.
Quote by SomeoneYouKnew
You should be careful what you say. Some asshole will probably sig it.

Quote by Axelfox
Yup, a girl went up to me in my fursuit one time.

Quote by Xiaoxi
I can fap to this. Keep going.
#29
Quote by Mockstairwell
Taylor Hanson

Edit: So no one gets this?



wait... o god... i have all these pictures!!!