Page 1 of 5
#1
OK I'm sat in the house by myself at the moment and I'm scared. I can hear something moving about or some sort of footsteps upstairs. I am convinced I can hear someone talking outside and it's also really dark too.

Everytime I'm by myself I feel like someone's out to get me or attack (not helped by my stalker a few weeks back) and have visions of the places where I am bursting into flames and falling down around me. It's like I hallucinate as I walk through doors or in corridors.


Please help me Pit!!!
#2
I thought you went deaf?
Quote by SomeoneYouKnew
You should be careful what you say. Some asshole will probably sig it.

Quote by Axelfox
Yup, a girl went up to me in my fursuit one time.

Quote by Xiaoxi
I can fap to this. Keep going.
#3
relax!


you sound like you're about to jump out a window or something
Oh f*ck it,
I'm gonna have a party.
I had the blankest year,
I watched life turn into a TV show.
It was totally weird.
Last edited by soXlittleXtimeX at Mar 21, 2008,
#5
Sounds a little like anxiety.
I'm the same as I was when I was six years old
And oh my god I feel so damn old
I don't really feel anything
#6
Quote by Fassa Albrecht
OK I'm sat in the house by myself at the moment and I'm scared. I can hear something moving about or some sort of footsteps upstairs. I am convinced I can hear someone talking outside and it's also really dark too.

Everytime I'm by myself I feel like someone's out to get me or attack (not helped by my stalker a few weeks back) and have visions of the places where I am bursting into flames and falling down around me.


Please help me Pit!!!



well what the heck are you telling the pit for....I'm sorry but why?

but go take a walk or a drive or something.
Quote by gregs1020
Brett has been saving for a splawn for 4 years
countries have been toppled in the time it's taking, revolutions won got a black pres

yawn


Quote by bubb_tubbs
When he finally gets one it'll probably be televised like the Berlin Wall coming down.
The end of an era
#7
I'm absolutely sure the best thing you can possibly do in this situation is ask a bunch of sarcastic guitarists who will most likely say you have hallucinations due to AIDS.
#11
Whoops, you can hear me? Oh well, i'm coming to rape you anyways so you might wanna lube your anus. Thanks for letting me know you're all alone, makes my job alot easier!
#12
Quote by corrylb19
I'm absolutely sure the best thing you can possibly do in this situation is ask a bunch of sarcastic guitarists who will most likely say you have hallucinations due to AIDS.

I didn't know aids was a hallucinogen!!!! Damn now everybody is gonna want some.

Fassa chill out. It's just rats.
Quote by SomeoneYouKnew
You should be careful what you say. Some asshole will probably sig it.

Quote by Axelfox
Yup, a girl went up to me in my fursuit one time.

Quote by Xiaoxi
I can fap to this. Keep going.
#14
Quote by inhatredofme
sharp/easily swingable objects are your friend in cases of creepy people rape/invasions.



Do stiletto heels count??
#15
I told you i would kill you, now i intend to keep my promise

but seriously TS, this is the most pathetic attention seeking thread i've ever seen
Quote by The Spoon
Unless you're sure she likes you, telling her you like her has a 110% chance of failing.

But hey, at least you have a 10% chance of absolutely guaranteeing failure.
#16
Quote by inhatredofme
sharp/easily swingable objects are your friend in cases of creepy people rape/invasions.


+1
Quote by gregs1020
Brett has been saving for a splawn for 4 years
countries have been toppled in the time it's taking, revolutions won got a black pres

yawn


Quote by bubb_tubbs
When he finally gets one it'll probably be televised like the Berlin Wall coming down.
The end of an era
#17
Quote by wtf is wtf
Whoops, you can hear me? Oh well, i'm coming to rape you anyways so you might wanna lube your anus. Thanks for letting me know you're all alone, makes my job alot easier!


not if I beat you there!
Quote by Mr. La Fritz
"all fatties report to the gym!"


Quote by mosh_face

music should only sound like a train running into a wall of BC riches plugged into line 6 spiders
#19
Well, turning a fucking light on would solve the darkness problem.
derp
lol u have faggot in ur username


Quote by Jack Off Jill
You know, if you, Silent Deftone and I get together.. We'd be unstoppable at the night clubs.


Everything I say is to be taken as serious fucking business.
#22
Quote by soulflyV
Have you run your fingers down the wall
And have you felt your neck skin crawl
When you're searching for the light?
Sometimes when you're scared to take a look
At the corner of the room
You've sensed that something's watching you


FEAR OF THE DARK!
FEAR OF THE DARK!

I HAVE A CONSTANT FEAR THAT SOMETHINGS ALWAYS THERE!
#23



He's coming for you.
Quote by blackenedktulu
CFH82, I love you. I didn't laugh, but my god, I love you.

Quote by Zero-Hartman
Holy shit, that was epic. A mighty roar escapeth'd my mouth.

Quote by WyvernOmega
I saw a penis.

last.fm
#24
Quote by Fassa Albrecht
I have a mild hearing difficulty, it comes and goes.


wow that sucks man. anyway sometimes i just scared at my house just go play guitar.
#25
███
██████████
███████████
██████
████████
#26
dude chill your paranoid theres no one out there get a gun it helpsor a knife i have a meat clever
THE KREATOR OF THE ALL METAL AND KERRY KING GROUP PM ME TO JOIN
Proud BLACK 13 Owner
RIP Charles Michael "Chuck" Schuldiner THE FATHER OF DEATH METAL
GOD HATES US ALL-SLAYER
#27
Quote by corrylb19
I'm absolutely sure the best thing you can possibly do in this situation is ask a bunch of sarcastic guitarists who will most likely say you have hallucinations due to AIDS.


lmao im suprised it hasnt come up yet. wait does he have aids? if so then......
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
i love me some bunnys



--> --> --> -->

Anybody up for a WookieCore Band? You let me know.

Watch me as i Rock on...
#28
I'm having trouble getting a good wireless signal in your attic.
Quote by MightyAl
I took a pic of myself, cut a hole in the face and stuck my knob through so i could see what I'd look like if I got bitten by a radioactive elephant.
#29
ha ha ha ha ha ha ha

oh for f*** sake

so you'v got the para, jesus, when you're parents/boyfriend/girlfriend/mates/whatever are in all is fine but when you're on your own its like the the very denizens of hell itself are outside......

yeah get over it, theres nobody there
#31
Oh,that's just me uptirs. Don't worry,I won't maim/kill/sodomize you. Much.
Quote by Jackal58
If I was Santa you'd all get shit for Christmas.
#32
Quote by rorythefaggot
Well, turning a fucking light on would solve the darkness problem.

I always laugh when I see cop shows on tv and they pull out there flashlights. I'm sure the dead guy has lights in his house. Unless he was killed by a lightbulb thief of course.
Quote by SomeoneYouKnew
You should be careful what you say. Some asshole will probably sig it.

Quote by Axelfox
Yup, a girl went up to me in my fursuit one time.

Quote by Xiaoxi
I can fap to this. Keep going.
#33
turn on some music
and just sing
or play guitar
do something to block the noise out
and to get your mind off of thinking something is out to get you
and dont' feel bad every time i go down to my room on like the thrid step i get freaked out and i run full speed to my room and i dont' feel better unitl i'm safe in my bed...
it's prolly just all in our heads
hope this helps
#34
Quote by Jackal58
I always laugh when I see cop shows on tv and they pull out there flashlights. I'm sure the dead guy has lights in his house. Unless he was killed by a lightbulb thief of course.



Actually, that's because they may destroy any fingerprint evidence if they touch anything or move anything, even the lightswitch.....
#36
been there my friend. been there.

just calm down and do something you really like that takes along time.
#39
Quote by Fassa Albrecht
Actually, that's because they may destroy any fingerprint evidence if they touch anything or move anything, even the lightswitch.....

No I think it's because the writers in Hollywood are freakin stupid. Or there is a gang of homicidal lightbulb burglars on the loose.
Quote by SomeoneYouKnew
You should be careful what you say. Some asshole will probably sig it.

Quote by Axelfox
Yup, a girl went up to me in my fursuit one time.

Quote by Xiaoxi
I can fap to this. Keep going.
#40
Quote by Lets_Get_Rockin
can we please get the "you gonna get raped" pic?





there.
P.L.U.R.

We'll choke on our vomit and that will be the end

We were fated to pretend
Page 1 of 5