Poll: meow?
Poll Options
View poll results: meow?
meow?
5 50%
meow?
5 50%
Voters: 10.
#1
DudeZ...

which do do like most..
-Screamo
-Emo
-Gothic

then explain why and give spicific band...

#3
metal

but if id have to pick out of those.
probably emo cause its not quite screamo.
but still.

metal.

Edit: oh yeah i had to include an emo band? bullet for my valentine or my chemical romance.
Quote by Demonikk
Sig quotes can't be raised in captivity as you are trying to do, they must be taken from their natural environment, the vast plains of the pit for them to be truly beautiful


B# and E# exist. IN THEORY.
Prove me otherwise on your guitar.
#4
wtf is with the meow thing? oh i probably like screamo the most out of these semi-terrible genres because the lyrics arent always about death and ****
#7
lol
Quote by mr.happyman
so she took off my pants and was gonna give me dome (head). fukk yeah, free dome (head) (i'm used to hiring prostitutes).as she inched her head closer to my pen0r, she pulled her hand outta nowhere and sandpapered my mini mr.happyman!
#8
By your definition of the terms, screamo.

I'm assuming you don't know what 'goth' really is.

Otherwise I'd choose that.
Quote by death_metaller
**** burzum XD

there i said it...kinda

edit: i do realise they are not here...so i kinda didnt say it...




fail
#10
Quote by weretarantula

Edit: oh yeah i had to include an emo band? bullet for my valentine or my chemical romance.

WRONG
They're metalcore and pop-rock

I'd pick emo - Jawbreaker are ****ing badass
FUCK YOU! GET PUMPED!
#11
i'd pick emotional hardcore because fugazi kicks ass. TS what you think is "emo" is just boy bands who can't dance or sing so they wear make-up.
Oct. 20th, 2009: New guitar AND front row for Mars Volta.

Quote by denizenz
Is that a ukulele in your pants, or did you just rip ass to the tune of "Aloha Oi"?


I met Sonic Youth on June 30th, and Mars Volta on Oct 20th.
#12
Wow, I just walked into a thread full of ignorance.

www.fourfa.com <-- learn your info about emo before you critisize it. My Chemical Romance and Bullet For My Valentine aren't even close to emo.

Btw, screamo is just more aggressive emo. Bands like UnderOATH and As I Lay Dying are not screamo. Bands like Saetia, Hot Cross, and Ampere are.

Goth isn't a genre either. There's goth metal but goth I'm 99% sure goth itself isn't a genre.
#13
Quote by IcePh0enix
Wow, I just walked into a thread full of ignorance.

Aww, what about me?
FUCK YOU! GET PUMPED!
#14
It's not so funny meow is it?

But really, this thread fails.
Quote by shattamakar
The only advantage of home-schooling is that it gives you good reason to commit suicide.


Hit this once or twice, and you'll be twice as nice.
#15
Quote by SuperBlob
Aww, what about me?

Yeah you're cool, 'cause you like jawbreaker and know what emo is.
#16
In my opinion.. screamo is just awful. It burns the ears.

I'm not really sure what goth is, so I guess I'm picking emo by default.

I'm almost afraid to name an emo band for fear you'll all tell me it isn't really emo, but.. Dashboard Confessional.

Now I prepare for everyone to tell me I'm wrong.
#17
Quote by Acoustic_
I'm almost afraid to name an emo band for fear you'll all tell me it isn't really emo, but.. Dashboard Confessional.

Sort of but not really emo.
#18
I know what bands I like, just not good at classifying them.
and this moment keeps on movin'
we were never meant to hold on.
#19
Emo. Jawbreaker, Mineral, and regardless of what you say, American Football.
My all gold grills give her cold chills
Said she gotta coke feel cuz I'm sooo trill.
#21
Probably would be a tie between screamo/emo, since I don't really know that much of a difference. For my band, I always thought Atreyu was a mixture of screamo and melodic metalcore, so I'll go with them.
#22
Quote by Thebiz
Probably would be a tie between screamo/emo, since I don't really know that much of a difference. For my band, I always thought Atreyu was a mixture of screamo and melodic metalcore, so I'll go with them.


Wrong. This thread fails.
#23
Emo.

Moss Icon and Sunny Day Real Estate own.

as do most others of the genre.
...Nothing you've ever...
...Planned on ever turned out...
...The way you planned...


...You're still disappointing them...