Page 1 of 2
#1
before i get flamed. this is not relationship(technically).

Ok so i've been talkign to this girl on msn for a while. She goes to a school in the same town and stuff and is a friends friend. we really got to know eachother and really liked eachother. so tonight we hung out for the first time. In my opinion it went great. In her's...not so much so.

so after she gets home we talk on msn a bit more....we start talking and the topic of wht we though of eachother came up. she was really hesitant to answer. and i kind of started calling all this stuff out on her(not in an asshole-ish way)

she says she lloves me but i really doubt it.

so im stuck. idk what to do right now

any opinions?
"You've got to dance like nobody else is watching.
Dream like you will live forever.
Live like you're going to die tomorrow,
and love like it is never gonna hurt."
-- James Dean (1931-1955)

Quote by JakeTheDuck
This man has the right idea.


^
oh yeahhh
#2
Hung out for the first time and she said she loves you? Are you 12? I'd seriously reconsider the sincerity of your "relationship"
#3
its not a relationship?

thats wht i was saying. we just got to know eachother and ****
"You've got to dance like nobody else is watching.
Dream like you will live forever.
Live like you're going to die tomorrow,
and love like it is never gonna hurt."
-- James Dean (1931-1955)

Quote by JakeTheDuck
This man has the right idea.


^
oh yeahhh
#4
Quote by The-Trooper94
before i get flamed. this is not relationship(technically).

Ok so i've been talkign to this girl on msn for a while. She goes to a school in the same town and stuff and is a friends friend. we really got to know eachother and really liked eachother. so tonight we hung out for the first time. In my opinion it went great. In her's...not so much so.

so after she gets home we talk on msn a bit more....we start talking and the topic of wht we though of eachother came up. she was really hesitant to answer. and i kind of started calling all this stuff out on her(not in an asshole-ish way)

she says she lloves me but i really doubt it.

so im stuck. idk what to do right now

any opinions?

rape/shovel
Quote by leonardo.kornuto
You're pretty

ty
#6
Here We go now Gimme an "R"
Quote by saxaxe
YESI love you.


Quote by Wulphy
Ever stuck their finger in their ass, just to see what it was like? I did


Quote by thewho65
My sister has a big ass
#7
Quote by Våd Hamster
Rape her.

Or go to the fuvking relationship thread.


The choice....is yours.

you're mean
Quote by leonardo.kornuto
You're pretty

ty
#8
its kind of hard to rate the sincerity of someone saying "i love you" over msn. just try chillin with her more before you start assuming things... the same with her.
#11
Quote by Roger_Waters
^ wow i actually almost missed that hahaha iforgot your a genious


Don't blame us if we ever doubt you, you know we couldn't live without you.

I'm oedipus, bitch, the original balla
Bust out my 9, light up your Impala
fuck that police!
#12
Quote by ++BuCkEtHeAd++
you're mean


Thats what happens when you see that question for the 4400th time and it's NOT in the relationship thread where it SHOULD be.
#13
i am dr.phil and i advise that she is 12 and doesnt like you



Gain makes everything better! Break a leg? Here, lets put some distortion on it!

Quote by boreamor
I played We Are Family at an orphanage.
I'm banned.

Quote by Hops44
"If I wanted your lip I'd wiggle my zipper."
#17
althoguh technically...its not a relationship?
doesn't it really only count if you are dating the person your complaining about?
"You've got to dance like nobody else is watching.
Dream like you will live forever.
Live like you're going to die tomorrow,
and love like it is never gonna hurt."
-- James Dean (1931-1955)

Quote by JakeTheDuck
This man has the right idea.


^
oh yeahhh
#19
gimme an E!!
edit-damn beaten to it, but serious note take this to the relationship thread
#21
GIMME AN E!!!!

what does that spell???


but on a serious note, if it's not a relationship, then why do you care what she thinks?
Gear:
Fender Hot Rod Deville 2x12
Custom Built Guitar (made it myself)
PRS SE Soapbar II Maple
Fender Stratacoustic (Stolen! )
Digitech RP200
Boss MT-2
Roland Microcube
I like my stuff!
#22
Quote by muse-ik
GIMME AN E!!!!

what does that spell???


but on a serious note, if it's not a relationship, then why do you care what she thinks?



Slowpoke is slooooow.


edit: Holy hell to the guy below me


edit2: another one!
#23
EDIT: **** I was late but I started it
Quote by saxaxe
YESI love you.


Quote by Wulphy
Ever stuck their finger in their ass, just to see what it was like? I did


Quote by thewho65
My sister has a big ass
#24
Quote by SeveralSpecies
Gimme a P!!!


Now give me an E!

What does that spell!?

damnit..^

It spells RAPE!
Quote by 20cdndollars
You are god, floppypick



Floppydick


If that's how you read my name, leave a message saying so on my profile
#26
Quote by epicweapon
i am dr.phil and i advise that she is 12 and doesnt like you


Deliriumbassist is the only Dr phil of the Pit.
Quote by HuckIt
I met this chick I really liked and wanted to practice sex, so I practiced on some guy I met at a gas station...
#28
dont all relationships that include their first "i love you" after 1 date over MSN usually end good?

I think you 2 have staying power.
#29
Quote by vast paranoia
dont all relationships that include their first "i love you" after 1 date over MSN usually end good?

I think you 2 have staying power.


Quote by Roger_Waters
^ wow i actually almost missed that hahaha iforgot your a genious


Don't blame us if we ever doubt you, you know we couldn't live without you.

I'm oedipus, bitch, the original balla
Bust out my 9, light up your Impala
fuck that police!
#30
Quote by vast paranoia
dont all relationships that include their first "i love you" after 1 date over MSN usually end good?

I think you 2 have staying power.



It's end WELL.


other than that you're spot on
#31
I thought this thread was gonna be about menstruation

Gunpowder: FUCKING ROCKS!!!
Quote by The Madcap
[witty set-up]
Gunpowder FUCKING ROCKS!!!!!

Quote by Kensai

Gunpowder you fucking rock!!

Quote by Dirge Humani
Now I can say, with sufficient certainly, that you, Gunpowder...

FUCK ROCKS!
#32
Quote by Gunpowder
I thought this thread was gonna be about menstruation


and you're sad that its not?!?!
#33
Quote by Gunpowder
I thought this thread was gonna be about menstruation




Right. And attract the bears? Not today sir. Not on my watch.
#34
Quote by rtbsmgsmf
and you're sad that its not?!?!


It's blood coming out of a vagina!! What isn't sexy about that? It's a serious issue for most newly-pubescent girls who may not understand their changing bodies, and I, for one, believe it to be an issue that we should get in the open. For if we better understand one another, especially those members of the opposite sex, we better understand ourselves.
Gunpowder: FUCKING ROCKS!!!
Quote by The Madcap
[witty set-up]
Gunpowder FUCKING ROCKS!!!!!

Quote by Kensai

Gunpowder you fucking rock!!

Quote by Dirge Humani
Now I can say, with sufficient certainly, that you, Gunpowder...

FUCK ROCKS!
#35
Quote by Våd Hamster
What does that say kids???


R
A
P
E


That whole lot is the best piece of spontinuity from a group of people pullingl out one of the memes. It keeps it original, so +1, ecookies, beers and s to you all!
#36
If she really loves you, you would have gotten a BJ by now. In your opinion it would have been great, in hers...not so much
Quote by WaggyPlank
so yeah, now i have poop floating around in my ballsack.
#37
dude, she says she loves you? yeah....no.


when she says that, she really means......


you're gonna get raped!!!
#39
Quote by WaggyPlank
dude, she says she loves you? yeah....no.


when she says that, she really means......


you're gonna get raped!!!

#40
nah i think they have some real chemistry between them so id say it would be more like

(Invalid img)
Page 1 of 2