Poll: What Do I DO?
Poll Options
View poll results: What Do I DO?
Stay
35 64%
Go
20 36%
Voters: 55.
#1
hey umm. me and this girl are really serius in terms of boyfriend/girlfriend. And she comes to me saying that she's moving to utah with her dad.And she wants us to stay together through highschool, but im only a sophmore. should i stay or should i go?
#3
move to utah. nothing could possibly go wrong, ever.

also, mormons.

also, relationship thread.
.
..
...
I have no opinion on this matter.
#4
Darling you gotta let me know
Quote by seanninja14
should i stay or should i go?

If you say that you are mine
Ill be here til the end of time
So you got to let know
Quote by seanninja14
should i stay or should i go?
#5
yea, relationship thread...and are you also THAT into this girl enough to potentially change your whole life by moving?
Quote by bucktheduck

Call me troll, call me psychopath. In the end, I shall stand above you all as you drown in a pool of sex and filth. It will explode your corrupted bodies, and I will walk above the wreckage as a pure man.


Quote by DieGarbageMan

Haggard13 i are impressed
#6
Where do you live now?

Is UTAH cooler than your current location?

Does UTAH have hot bitches in case your RELATIONSHIP doesn't work out?

Is there food and/or water in UTAH?

If you answer yes to 2/3 of these questions or 3/3 then you should move.


+1 to whoever gets this reference

DON'T PANIC! DON'T PANIC!
THEY DON'T LIKE IT UP 'EM!
#7
Hit it and quit it.


Yes! I finally got a chance to say it!
Abbreviated version:
Quote by Lots of People

Quote by :.FireStorm.:
+1 Maus24

:.FireStorm.: - #15 poster in the thread, #1 in my heart.

o _o
/###############
|###############
\###############

Member #6 of the "Shoop da Whoop" club
pm C.C. Deville to join
#8
Quote by AuroraBorealis
Darling you gotta let me know

If you say that you are mine
Ill be here til the end of time
So you got to let know


lol
#9
Quote by Haggard13
yea, relationship thread...and are you also THAT into this girl enough to potentially change your whole life by moving?



I don't think the question is whether or not to move, I think she's wanting him to have a long distance relationship.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."-Duke
#11
Tell her to stay in your town. Guys shouldn't move for a girl unless she is hot, rich, and marrying him, cuz then she can't just dump him after he moves.
#12
sophomore dude...thats just stupid you will have better luck finding another girl with half the effort. It wouldn't last forever anyways most relationships don't.
#13
Quote by Zugunruhe
also, mormons.


This is why I love you.
Quote by denizenz
I'll logic you right in the thyroid.

Art & Lutherie
#14
Two years is a long time (seems even longer at your age) and you're gonna have a hard time visiting each other on the limited income of a high school. There's very little chance of it working.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."-Duke
#15
Ya, i wouldn't bother with the long distance relationship, it's almost certain that it won't work out, the only question is how long it actually would work. I'd say still keep ties with her and stay as good friends as possible, if after two years neither of you have gotten into a serious relationship with anyone else then try it out again.

And one thing's for certain, don't go to Utah, that's extremely stupid, no offense.
founding member of the Bill Bailey fan club (assuming there isn't already one)

proudly not an overly proud vegetarian
#16
Quote by AuroraBorealis
Darling you gotta let me know

If you say that you are mine
Ill be here til the end of time
So you got to let know


Bah. You got there first.

I was about to type that.

I'm gonna go back to my corner now and sulk.
Gunpowder: FUCKING ROCKS!!!
Quote by The Madcap
[witty set-up]
Gunpowder FUCKING ROCKS!!!!!

Quote by Kensai

Gunpowder you fucking rock!!

Quote by Dirge Humani
Now I can say, with sufficient certainly, that you, Gunpowder...

FUCK ROCKS!
#17
If I stay there will be trouble, if I go it will be double. So c'mon and let me know, should I stay or should I go.
#18
I voted "Go" so I can personally feel partially responsible for ruining a portion of your life and inducing teenage angst and insecurity upon your person.
#19
Quote by Avedas
I voted "Go" so I can personally feel partially responsible for ruining a portion of your life and inducing teenage angst and insecurity upon your person.


Same


Johnny's in the basement, mixin' up the medicine.
I'm on the pavement, thinkin' 'bout the government.
#20
Quote by Avedas
I voted "Go" so I can personally feel partially responsible for ruining a portion of your life and inducing teenage angst and insecurity upon your person.

Really? I voted "stay" for the exact same reasons you listed. Funny how that works...
#21
Quote by AuroraBorealis
Darling you gotta let me know

If you say that you are mine
Ill be here til the end of time
So you got to let know

lmao i was thinking the same **** before i read this
#22
Quote by AuroraBorealis
Darling you gotta let me know

If you say that you are mine
Ill be here til the end of time
So you got to let know

Haha.
I like you, new guy.
ok, yeah. my name is silly because I signed up when I was 13.

BEDBUGS
#23
don't do it. if you break up, where shall you go? and if you stay together, who will pay for your college?
Quote by FatalGear41
I wouldn't call what we have here on the Bass Forum a mentality. It's more like the sharing part of an AA meeting.

Quote by Jason Jillard
HUMANITY WHATS WRONG WITH YOU.


Warwick Fortress>>Acoustic AB50

http://www.myspace.com/rustingbloom
#24
stay.


unless you like the idea of having to ***** yourself out to sweaty old men just to feed yourself.
Jesus wouldn't give you the sweat off of his balls if you were dying of thirst.
Quote by Code-E
God, you've gotta be UG's only moron!


Quote by magnum1117
that's right,you certainly are UG's only moron.


Quote by necrosis1193
Read the moron's posts, ironically enough he knows what he says.
#25
Dude I personally think the only option is to kill her and keep her in your fridge that is what I'd do.
Due what you want as long as you vote Due!
#26
Quote by tayroar
Dude I personally think the only option is to kill her and keep her in your fridge that is what I'd do.


Yes, kill her parents, and/or her. That way she either: doesnt have to leave, or you can freeze her corpse and have her forever........
#27
haha
Quote by Ez0ph
That was a different Feb08er that threatened to suck you off
I remember that


Sadly, I was the threatened.
Quote by Firenze


Let it be known that I concur with everything this gentleman says, ever.



www.myspace.com/tarsusmusic