Page 1 of 5
#5
I don't know how to write.
█████████████████████████████████████████████
█████████████████████████████████████████████
Portugal. The Man »–
#6
I was ORDERED by my 2nd year English teacher to cease and desist "joined up writing" because it was illegible.

It's still pretty awful. All stopping it did was slow the speed of my crappy writing.
#7
mines terrible, i got special attention during the handwriting lessons in primary school and it didnt help
Gear
Epiphone Les Paul Special 2
ESP EX-400
Roland Cube-15
Bugera 6260 head
Home made 2x12 loaded with celestion G12t-100s


OPETH FTW
#8
Quote by metaldud536


WTF, did you just have that picture on standby in case someone ever posted a thread like this?! FREAK! And, nice fish.
█████████████████████████████████████████████
█████████████████████████████████████████████
Portugal. The Man »–
#9
Mine's bad. Haven't got a pic though.

Better than the TS though, but not much better!

EDit: Mine's about the same as metaldud's Oh and I love that fish drawing!!!
Guitars:
Ibanez GRG170DX
A crap little half-size starter guitar

Pedals:
Digitech RP90

Amps:
Roland Cube 30X
A cheap 10W
#10
I write like a boy.
I'll post pictures later.
Moments into minutes.
Minutes into hours.
Hours into days.
Days into years.
Years into possibility.

This will linger.
xxx
#11
Quote by jasonmetal love
WTF, did you just have that picture on standby in case someone ever posted a thread like this?! FREAK! And, nice fish.


No I used it in another thread a long time ago.
#13
Quote by jasonmetal love
I don't know how to write.

then what are you doing? lol
#14
My handwriting is probably the worst out of any handwriting I've seen.

After exams I have to read over the entire paper and make sure all of it is crystal clear.

RMF


I was much further out than you thought
And not waving but drowning.
I was much too far out all my life
And not waving but drowning.
#16
I haven’t done any handwriting since I dropped out off school 4 years ago.
I'm not joking, not a single bit of handwriting. So I imagine mine would very ugly.
#17
my hand writing looks like a toddler's


LTD EX-351
Peavey 5150 head
Marshall 1960A
Boss NS-2 Noise Supressor
BBE 482i Sonic Maximizer
#19
I write in cursive, and it's actually not bad. All the teachers can read it anyways.
Signature? What's a signature?

Quote by WlCmToTheJungle
the house burnt down
pics coming soon!
<.<
>,>


Quote by metalscott76
No!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Best theory lesson EVER!
#21



I have normal handwriting, understandable but not too good.
I can write with both hands, I'm not naturally ambidextrous, I just trained my right hand (I'm a lefty).
#22
One of my teachers is a bit slow and he always asks me to rewrite things because apparently it's too messy. But all the other teachers can read it fine.
#23
Quote by rachelulliel
I write like a boy.
I'll post pictures later.

Different genders have different handwriting?
Talk to Erowid

Quote by dead-fish

Tell me when thy band shall return to mark a schedueled performance on my nearest venue's door!
Quoth teh Loomis, "Nevermore".



Member #9 of the "Marty Friedman > You" Club. PM apocalypse13 or altronataku to join.
#25
Mine is really small, but legible (by most; I have some teachers that can't read my stuff sometimes).
It all makes sense
We're capable of beauty
Through sounds that make on cringe
The dogs only hear us now

#26
~Will insert picture in a few minutes~

>__>

EDIT:
Quote by SteveHouse
Also you're off topic. This thread is about Reva eating snowmen.
Last edited by RevaM1ssP1ss at May 31, 2008,
#28
This is from another handwriting thread, so don't worry too much about the message.

The will to neither strive nor cry,
The power to feel with others give.
Calm, calm me more; nor let me die
Before I have begun to live.

-Matthew Arnold

Arguments are to be avoided; they are always vulgar and often convincing.
#29
Quote by Dinkydaisy
This is from another handwriting thread, so don't worry too much about the message.



English Motherf*cker ?!
#30
Quote by burrit0
I write like a girl...

Everyone gives me compliments on my handwriting.


me 2. But maybe its because i put hearts on my i and j
,___,
[O.o]
/)__)
-"--"-
#31
Quote by Dinkydaisy
This is from another handwriting thread, so don't worry too much about the message.



I won't worry about the message, I can't read it
#32
pretty crappy...

<Raven> I got so baked last night
<Raven> that I WOKE UP high o_o
<Raven> Do you have any idea how euphoric that is?
<Raven> I felt like I was being born.
#33
Quote by C.C. Deville
pretty crappy...




your u's look like o's


....
...
...
...


lol

,--.-'-,--.
\ /-~-\ /
/ )' a a `( \
( ( ,---. ) )
THIS WAS MEANT TO BE A PIG
\ `(_o_o_)' /
\ `-' /
| |---| |
[_] [_]
#34

Not my handwriting, but mine is similar, if not crappier at times.
Call me Wes.
Gear:
Fender American Deluxe HSS Strat
Chicago Blues Box Roadhouse
Bad Cat Cougar 5
1957 Gibson GA-5
Ceriatone 18w TMB Combo
Hughes & Kettner Tube Factor
Various Ibanez TS9s
Weber MASS Attenuator
#35
Quote by EMGs_rule
your u's look like o's


....
...
...
...


lol

nah if it were an O i wouldve closed it all the way like Os are supposed to be e_e
<Raven> I got so baked last night
<Raven> that I WOKE UP high o_o
<Raven> Do you have any idea how euphoric that is?
<Raven> I felt like I was being born.
#38
This represents all of the revision I did for my A-level Music exam last week:

I got bored and played Super Mario Bros 3.
#39
my handwriting sometimes gets bad enough that even I can't read it =(
Quote by Pharoah
Can God create a hot dog so hot even he couldn't eat it?

Lyke omg D@ @p0OcpLpSYe.
#40
I Dont Know How To Read!!!!
Quote by St.Loony
Girls are complicated - Just turn gay and don't bother.


Quote by MightyAl
OK, so now, for Christmas, I'd like the ability to have an erection again.



Quote by smartguyreviews
one time i got up in the middle of the night to take a shit... and the toilet seat was warm....
Page 1 of 5