Page 1 of 2
#1
haha interesting debate ive had for a while ,what do people think

if someones not gay or lesbian and they cheat on the girlfriend/boyfriend with someon of the same sex is it cheating!!.

i personally i dont know its all a bit ****ed up i know i wouldnt like it but yeah what dya think haha
Passion Before Fashion

---------------------------------------------------------
Ibanez S470DQXM
Amp Fund 0/300
----------------------------------------------------------
#2
Of course it's cheating...
Why wouldn't it be? O_o
Quote by goldmember1217
I swallow it whole, like a man.
#5
Any sex outside of the relationship is infidelity.

Does it matter unless the couple is married or engaged to be married? In my opinion, not that much.
#7
i dont know maybe there is a loop hole like "differnt postcodes" lol
Passion Before Fashion

---------------------------------------------------------
Ibanez S470DQXM
Amp Fund 0/300
----------------------------------------------------------
#10
how on earth could it not be?
that's like if you normally kill adults
and you decide to kill a child, is it still murder?
#15
Quote by metaldud536
Heh. What if she leaves you for the woman?

then she's a bitch

EDIT:you're ruining my fantasy!
Sent from my iPad.
#17
Quote by metaldud536
Heh. What if she leaves you for the woman?

Rape her hamster and kill her family?
#18
Yea, and it would kind of weird.
Gear:
Epiphone G-400 Ebony
Line-6 UberMetal, EchoPark
Boss RC-2 Loop Station
Traynor YCV50Blue, Bass Mate 25, Guitar Mate 15
#20
what if its not sex just two girls drunk and kissing.

thats not cheating is it?
Gear:
Musicman Stingray 4 string HH
Tech 21 Sansamp Para Driver
Ampeg V-4B
Ampeg SVT-212AV 2x12

Gibson SG Standard
Vox AC15
Keeley compressor
Keeley Dark Side
Boss RC-2 Loop
Korg Pandora
Crybaby Wah
#21
Quote by imgooley
Rape her hamster and kill her family?


isn't that one of the only answers the pit gives? besides putting icy hot on it...
#22
Well, yes it is cheating and obviously if they are doing it then they are homosexual. Has anyone else figured that out?
#23
Depends. Are they using a gameshark?
My Old Progressive Metal Band:
Acrasia
For fans of Between The Buried and Me, Dream Theater, Cynic.

My New Progressive Rock/Djent Band:
Wings Denied
For fans of Deftones, Tesseract, Periphery, Karnivool, Cynic.
#24
Quote by guitardude34875
isn't that one of the only answers the pit gives? besides putting icy hot on it...



You use the Icy Hot as a lube when you rape the hamster. duh
#26
Quote by metaldud536
ARGH I was sigged for that! I wasnt gonna use the same line TWICE!!


Haha, wow. Thats crazy!
My Old Progressive Metal Band:
Acrasia
For fans of Between The Buried and Me, Dream Theater, Cynic.

My New Progressive Rock/Djent Band:
Wings Denied
For fans of Deftones, Tesseract, Periphery, Karnivool, Cynic.
#27
That's like people who says: A blowjob is not cheating.
Need fashion advice?

Quote by PaperStSoapCo
I wish I had a dick like a black guy instead of my little white dick.

Quote by JoelTheShredder
i love you more than words can express jean.


I saw Rick Astley in Quebec City, on April 10th 2009. Best day of my life!
#30
Quote by KetchupLad14
Why would you be in that situation anyway?


My beautician cheated on her husband with a girl. He caught them in the bath at home. She was gay, but she went out with a man to get pregnant. She dumped him and lives with her girlfriend. She's happy.
Need fashion advice?

Quote by PaperStSoapCo
I wish I had a dick like a black guy instead of my little white dick.

Quote by JoelTheShredder
i love you more than words can express jean.


I saw Rick Astley in Quebec City, on April 10th 2009. Best day of my life!
#33
Quote by JeanMi36
My beautician cheated on her husband with a girl. He caught them in the bath at home. She was gay, but she went out with a man to get pregnant. She dumped him and lives with her girlfriend. She's happy.

This is exactly what I'm talking about. Everyone's thinking "Woah my girlfriend kissed a girl! W00t" but in reality..........
#35
Quote by metaldud536
I honestly find lesbians boring anyways. Now if it was 2 girls and me involved then by all means go ahead.


So thats why you talked to that random guy who texted you about threesomes the other day!

Quote by Silent_Jester13
This is the biggest collection of ADD i've ever seen.
#36
Quote by metaldud536
This is exactly what I'm talking about. Everyone's thinking "Woah my girlfriend kissed a girl! W00t" but in reality..........


Yeah, it can be serious buisness sometimes.
Need fashion advice?

Quote by PaperStSoapCo
I wish I had a dick like a black guy instead of my little white dick.

Quote by JoelTheShredder
i love you more than words can express jean.


I saw Rick Astley in Quebec City, on April 10th 2009. Best day of my life!
#37
Anything with a functioning orifice, or something that can easily made into an orifice, can be fucked, and, therefore, can be counted as cheating.


Cheating? Yep.


Cheating? Yep.


Cheating? Of course.


Cheating? No.

That's just disturbing. You'd be going to three different kinds of Hell of that one.
Voted 3rd Friendliest User of UG 2010

BUILD A TIME MACHINE, AND JERK OFF IN IT, AND SEND IT TO HITLER!


Saxo-Walrus

Steam & PSN ID: Panopticon20
#38
Quote by GoDrex
armed for battle = keepin' it on the DL



haha nah it isnt anything like that its just one of these wierd and wonderful convosations you have with a group of guys at 4am lol
Passion Before Fashion

---------------------------------------------------------
Ibanez S470DQXM
Amp Fund 0/300
----------------------------------------------------------
#39
Quote by (...)
So thats why you talked to that random guy who texted you about threesomes the other day!


HEY! I only pretended to be female. I still have txts on my phone. Maybe I'll save them and show them to people for lulz.
Page 1 of 2