#1
That if you go to a massage therapist, the masseuse will "finish you off"? I've heard this in a couple of tv shows and I was just curious if it was true or not.

By the way has anyone experienced this personally?
Quote by Ichimaru
I've always wanted to meet a really hot readhead so that I could tell her name is Moses and I'm here to see the burning bush.
#2



edit: only the asian ones
Quote by WaggyPlank
so yeah, now i have poop floating around in my ballsack.
#8
Quote by IHATECHILDREN
"Finish you off"...?

You mean like, give you a handjob or something?

yeah thats what they called it for some reason.
Quote by Ichimaru
I've always wanted to meet a really hot readhead so that I could tell her name is Moses and I'm here to see the burning bush.
#11
Not in every massage parlors. In some of 'em, usually the lowest class which are often brothels in disguise, yeah. But in a high class beauty salons with professional masseuses, it won't happen.
Need fashion advice?

Quote by PaperStSoapCo
I wish I had a dick like a black guy instead of my little white dick.

Quote by JoelTheShredder
i love you more than words can express jean.


I saw Rick Astley in Quebec City, on April 10th 2009. Best day of my life!
#12
Quote by dartmaster
No thats a prostitute

gear:
Custom built Strat
Esp ltd EC-1000
Gibson les paul fadded dc
Line 6 spider II 30watt
Boss Ds1, DD6,Tu-2, NS
Alvarez af60ckelectro/acoustic
#14
haha go in and ask, if they call the cops run if they dont then whip it out
Passion Before Fashion

---------------------------------------------------------
Ibanez S470DQXM
Amp Fund 0/300
----------------------------------------------------------
#18
...bet they will slap you in the face. Yup.
Quote by Brunnis Jetrel, Eve-Search Forums
oh the good old days of launching strawberries at point blank range into people's faces with a ballista... brings back mammaries

Quote by SkyValley
Kick your OWN ass before he has a chance to get to it.

Clicky --->
#21
Quote by gab4554
*in my sig*

LOL

haha. yay!
Quote by Ichimaru
I've always wanted to meet a really hot readhead so that I could tell her name is Moses and I'm here to see the burning bush.
#22
"But I loved them so much!"

"Who?"

"THe girls at madam Semia's Philipino Palaice"

"You spent all our rent money...on Philipino Hookers?"

"THere not hookers...there massage thearapests!"

(random guy) "They will massage your **** for money!"

"Yea, theres a word for that, its hooker"

"YOUR A HOOKER!!!"
My Gear:

Umm....

Please donate to Bighall's Gear fund!

Proud Defender of My Faith!
Member of Christan Guitarists!
#23
i wnat to experince that.....
Quote by I.O.T.M
Taking the piss out of Americans is like bullying retards, it's unashamedly one-sided but extremely gratifying.
#24
I want to give you spelling lessons...
"Like a midget at a urinal, I was going to have to stay on my toes"

"Like a blind man at an orgy, I was going to have to feel my way through"

#28
Quote by GiantRaven
Yes, they do

I am 100% serious


You sound as if you know this from experience...

RMF


I was much further out than you thought
And not waving but drowning.
I was much too far out all my life
And not waving but drowning.
#29
Yeah, sure, if it's Phoebe :p
O O O O O O O O O O
O O O O O O O O O O
O O O O O O O O O O
O O O O O O O O O O
O O O O O O O O O O
O O O O O O O O O O
O O O O O O O O O O
O O O O O O O O O O
O O O O O O O O O O
O O O O O O O O O O
RED MILITIA FACTION
#30
housekeeping. pretty lady. i participate? i stick finger in your mouth? happy ending? housekeeping.
...because the last thing the world needs is another metal guitarist.

Me.

My band.

I like Fall Out Boy. I don't like you.
#32
Go to a backstreet one, and drop some hints. Film it for YouTube too
Quote by Atomic_Assault
lololololol that was epic andyd93. you just made my day


PROUD EVERTONIAN