Page 1 of 29
#1
Well just a little bit ago I posted a doodle I did in school today, and everyone liked it. So here's a new idea for a thread. Post some of the Epic doodles you've done whether it's during school or wherever. Scan them and post them up. I'll start with the one I posted earlier.

Hand Drawings ONLY!

Doesn't matter on your drawing ability a Doodle is a Doodle!

Peruse to your desires
|
Last edited by Jamingguitarist at Jun 11, 2008,
#2
www.google.com


oh you said doodle....nvm
Quote by bassmaniac101

You are amazing.

Quote by Arch1119
^^yay photoshop...you made me lol all over myself
#6
lolcano!!!! epic win, *hands over interwebs*
Quote by the humanity
Captainjack666
the lord of sexyness...
#8
Quote by metaldud536



Am I doinitrite?

Yeah,you're doinitrite.
I wish i could draw.
Quote by Jackal58
If I was Santa you'd all get shit for Christmas.
#9
Quote by FireandFlames
Awww yeeuh



+999999999999999999999999999999999999999

Never seen a funnier picture in my life lololol
#11
I enjoy doodling clowns.
Only I'm too lazy to scan the ones I've drawn by hand.
Does computer doodling count?

I made this one and sent it to a girl in my class with the phobia of clowns.

#12

done in a single, very boring economics class


done over the course of two very boring eco classes

Yeah. The rumors are true. I'm a twat.
#13
And another one by me.
This is what I did in my Biology class all year.




EDIT: My Psychology class doodle.

Last edited by FireandFlames at Jun 9, 2008,
#14
Holy Sh*t! Lucky69 and FireandFlames I bow to your Doodling abilities. I can't draw at all like that. I just do curvy lines and cartoon stuff.
|
#15
oh, god, hang on, i have the most epic binders

i'll go get my camera, theyre seriously the most epic things i've ever created in my life, liek that one tattoo.... yeah hang on they'll be up in a few minutes

Yeah. The rumors are true. I'm a twat.
#16

Pseudo chibi doodle I did of me a year ago sat in college on a break.


Weird doodle I did in form in high school.
Quote by SteveHouse
Also you're off topic. This thread is about Reva eating snowmen.
#17
after seeing those....im not even gunna post mine they make mine look like ****....I had an entire lined peice of paper covered in pentagrams with a heart in the middle that said DAYNA in it....it sucks
Quote by I.O.T.M
Taking the piss out of Americans is like bullying retards, it's unashamedly one-sided but extremely gratifying.
#19
Quote by Lasyk
after seeing those....im not even gunna post mine they make mine look like ****....I had an entire lined peice of paper covered in pentagrams with a heart in the middle that said DAYNA in it....it sucks

Post 'em anyways. No one said they have to be masterpieces Just look at my lolcano. I half-assed that thing during a speech in my Psychology class. My friends and I had many luls from it.


Anyways, here's what I managed to do in my classroom during standardized testing when I got bored.


Top half:



Bottom half:
#20
Woahhhh that is one EPIC doodle ^^
Quote by SteveHouse
Also you're off topic. This thread is about Reva eating snowmen.
#22
fire and flames thats amazing

the one you said you did in your biology class is crazy
My favorite band is Tool.


Quote by dio_dude
despite the funny name, unknownpunkrock is the coolest 08'er.

_____________________________________________
Gear:

Ibanez GRG
Vox AD30VT
Randall RG50TC
Takamine C128
Dano Wah
Yamaha S90
#24

inside


outside


math binder from last year


closer

EDIT: sorry about the size for a few minutes there....

Yeah. The rumors are true. I'm a twat.
Last edited by lucky69 at Jun 9, 2008,
#25
Quote by Jamingguitarist
Ya I officially hand this thread over the FireandFlames

Sucking up much?
Seriously, I wanna see more doodles. Don't just end it on a couple of drawings.
#26
uh oh. Lucky69 does have some amazing looking doodles as well.

Wow this truly is an epic doodle thread.
|
#27
Quote by lucky69
*pics*

DAAAAMN that is one sweet binder.


And thanks to everyone who complimented my doodles.
#28
FireandFlames & lucky69 have made this one of the epicest threads I have ever seen.
#29
Last year, I got bored and colored my entire health folder black. No way I'm organized enough to still have it though.
#30
Quote by metaldud536
Sucking up much?
Seriously, I wanna see more doodles. Don't just end it on a couple of drawings.



No I'm just saying it's pretty amazing. It's called a compliment...
|
#32


thanks, Fireandflames, i salute you.

i have some sh!tty super sarcastic social commentary comics i drew much earlier this year, but i think i gave them to my exboyfriend....

my standardized testing worksheets are the most epic of everything ever (besides FAF's stuff) but they get taken up and thrown away.

last test i wrote all the lyrics to bohemian rhapsody into the same kind of design i have on those binders, and on the other side i had all the lyrics to Jesus of Suburbia surrounding a Tyler Durden/Billie Joe Armstrong guy.

BUTTTT they're decomposing somewhere

Yeah. The rumors are true. I'm a twat.
#34
looks like steve vai signature guitar, you should add the hande
My favorite band is Tool.


Quote by dio_dude
despite the funny name, unknownpunkrock is the coolest 08'er.

_____________________________________________
Gear:

Ibanez GRG
Vox AD30VT
Randall RG50TC
Takamine C128
Dano Wah
Yamaha S90
#35
Aww man, I wish I could draw like that

I just tend to draw various guitars all of which end up looking the same. Cool thread.
#36
In my maths book I had an extensive drawing of what I'd do if I wanted a guitar like buckethead's les paul.
Was neckthrough, natural thin neck, had great upper fret acces.. . .all the shizz, multiple angles too
#37
Awesome stuff. I wish I could draw kinda like a graffiti style but I fail at it.
Here is something about 2 years old I did with prismacolors.

■■■
'member The Pit of 10'? oH, I 'member!


╚═ ▼▲▼▲▼═╝
#38
Quote by RocksAwakening5
Awesome stuff. I wish I could draw kinda like a graffiti style but I fail at it.
Here is something about 2 years old I did with prismacolors.


F*cking awesome!
#39
Quote by RocksAwakening5







wtf is that?

Yeah. The rumors are true. I'm a twat.
#40
Quote by lucky69


wtf is that?


Nature on weed.
■■■
'member The Pit of 10'? oH, I 'member!


╚═ ▼▲▼▲▼═╝