#1
Alright so I made two threads already for this song and now I remembered and I still dont know the name of the song. Since I can't get it to play right on Guitar Pro I put it in my profile. It's the one called "identify this song"

Anyone up for this challenge? The part I play is the vocal line for the chorus.
No I'm not doing this for more profile views, I already have more than 2,000
#2
Wild Metaldud536 appeared!

Wild Metaldud536 started thread!

Black007hawk2 is confused!

Black007hawk2 hurt itself in it's confusion!

Black007hawk2 fainted!

Metaldud536 gained 137 EXP. points!
Airship is liek teh best giitar playr evr!!111!1!

Quote by solidgay
Don't use distortion pedals. Just bury your guitar for three weeks, and then dig it up, that should do the job.


^Best Reply Ever!

Quote by imdeth
metaldud damn it I said ignore the penis!
Last edited by black007hawk2 at Jun 11, 2008,
#3
Quote by black007hawk2
Wild Metaldud536 appeared!

Wild Metaldud536 started thread!

Black007hawk2 is confused!

Black007hawk2 hurt itself in it's confusion!

Black007hawk2 fainted!

Metaldud gained 137 EXP. points!

#5
Quote by black007hawk2
Wild Metaldud536 appeared!

Wild Metaldud536 started thread!

Black007hawk2 is confused!

Black007hawk2 hurt itself in it's confusion!

Black007hawk2 fainted!

Metaldud gained 137 EXP. points!


Quote by Andron17
Go away, I have an erection.


Bassist for Half My Kingdom.
#6
Quote by black007hawk2
Wild Metaldud536 appeared!

Wild Metaldud536 started thread!

Black007hawk2 is confused!

Black007hawk2 hurt itself in it's confusion!

Black007hawk2 fainted!

Metaldud gained 137 EXP. points!

+1 laughing smilies

sry metaldud would have tried to help but my computer sucks
Put on some pants, its time to dance! -The Happy Phrase

Quote by Alice Cooper
The hippies wanted peace and love. We wanted Ferraris, blondes and switchblades.

Quote by RhyseOrtiz
Banned because... Disaster, you good sir, are a f*cking genius!
#8
Quote by metaldud536
It's in my profile! All you have to do is click PLAY!


We all don't have high-speed internet, y'know.
Airship is liek teh best giitar playr evr!!111!1!

Quote by solidgay
Don't use distortion pedals. Just bury your guitar for three weeks, and then dig it up, that should do the job.


^Best Reply Ever!

Quote by imdeth
metaldud damn it I said ignore the penis!
#10
Quote by black007hawk2
We all don't have high-speed internet, y'know.

He speaks the truth. I'm stuck here with dialup.
Put on some pants, its time to dance! -The Happy Phrase

Quote by Alice Cooper
The hippies wanted peace and love. We wanted Ferraris, blondes and switchblades.

Quote by RhyseOrtiz
Banned because... Disaster, you good sir, are a f*cking genius!
#11
Quote by black007hawk2
We all don't have high-speed internet, y'know.


Or do we?

St.Edit:

I had a listen and all I did was lol at the intro

Sorry dude

St.Edit 2:
Lol @ Pickachu
Last edited by St.Loony at Jun 11, 2008,
#15
Quote by metaldud536
So you don't know the name of the song?


It sounds familiar but doesn't ring any bells.

Sorry

*Hugz*
#16
Ok, I had a listen. No clue, though.

You like Dragon Ball Z AND Pokemon? We are doomed!
Airship is liek teh best giitar playr evr!!111!1!

Quote by solidgay
Don't use distortion pedals. Just bury your guitar for three weeks, and then dig it up, that should do the job.


^Best Reply Ever!

Quote by imdeth
metaldud damn it I said ignore the penis!
#17
You bitch....now i can't remember wtf this song is...it's gonna haunt me forever
You're So Scene Right Now ^_^


Quote by Kensai
Finally his girlfriend found out what it was like giving oral sex to fishsmelling genital organs.
#18
that was so bad man, omg it hurt to listen to it
2/17/08 Kosova's independence!!!
#21
i see your trick, it isnt a real song!!!!! were all gonna go mad trying to figure it out and kill each other and then you will be supreme ruler of the world.
✠ ☠ ✠
RIP Ronnie James Dio


Fendi Shoes is actually extremely advantageous.
#22
Quote by sirrjj
i see your trick, it isnt a real song!!!!! were all gonna go mad trying to figure it out and kill each other and then you will be supreme ruler of the world.

I swear to you it is a real song! It's like some pop song from the 90's. I heard it on the radio, but I couldnt get any lyrics!
#25
Quote by metaldud536
Bah. There isn't enough people checking. is it to remain unknown to me?


Metaldud536 ran!

Got away safely!
Airship is liek teh best giitar playr evr!!111!1!

Quote by solidgay
Don't use distortion pedals. Just bury your guitar for three weeks, and then dig it up, that should do the job.


^Best Reply Ever!

Quote by imdeth
metaldud damn it I said ignore the penis!
#27
It does seem familiar...but can't place it.


--
Quote by metaldud536
Bah. There isn't enough people checking. is it to remain unknown to me?

Yes. You are doomed to live the rest of your life not knowing the name of that tune.