Post different verses you know of for "Where did you sleep last night?"

#1
I was looking around for a list of some of the different versions of Where Did You Sleep Last Night and, being unsuccessful, decided it'd probably be easier just to have people post different versions they know of. Probably the two most famous performances of it are from Leadbelly and Nirvana and the lyrics there would be:

My girl, my girl, don't lie to me,
Tell me where did you sleep last night?

In the pines, in the pines,
Where the sun don't ever shine.
I would shiver the whole night through

My girl, my girl, where will you go?
I'm going where the cold wind blows

In the pines, in the pines,
Where the sun don't ever shine.
I would shiver the whole night through

Her husband, was a hard working man,
Just about a mile from here.
His head was found in a driving wheel,
But his body never was found


and then just the "my girl.... whole night through" repeated. But I know there's like hundreds of different sets of lyrics for this song.
Survivor of the St. John's Lockdown
Quote by SG thrasher

The thread-starter is a legend.
Seriously, who thinks "Shit, i'm gonna die, BRB, Ima' tell UG."?

Quote by The_Paranoia

Congratz man, you are a true, American Hero.
Go Schneiderman!

Gun Facts: Educate Yourself
#2
nirvana did a version of that. idk what the lyrics are, they may be different
Epiphone G-400
Yamaha Pacifica (Mod on hold due to procrastination)
Rocktron Banshee
Marshall 10CD

Quote by geetarguy13

I've never smoked before but it looks like fun.
#3
I've heard a Leadbelly version where he said "black girl" instead of "my girl".
Quote by Fat Lard
Why would you spend tens of thousands of dollars to learn about a language you already speak? It was over before it even started dude

Quote by captainsnazz
brot pls
#4
Quote by JBizzle Da Truf
nirvana did a version of that. idk what the lyrics are, they may be different


haha
way to read the post
Quote by kevin14u2nv
heck yeah its gonna be heavy its gonna be in Drop A tuning and the opening line of the CD will be like Worship god

and then the pope just does a freakin brutal breakdown
#6
Quote by BladeSlinger
I've heard a Leadbelly version where he said "black girl" instead of "my girl".


Yeah, that's what I thought Leadbelly's one was supposed to go like. I didn't know there were any versions outside of those two though...
I play by my own rules. And I have one rule; There are no rules... but if there are, they're there to be broken. Even this one.


Confused? Good.

Quote by CrucialGutchman
Sigs are wastes of my precious screen space.

^ Irony

Quote by RevaM1ssP1ss
LET ME HUMP YOU DAMMIT
#7
Yeah the lyrics used to commonly be "black girl" instead of "my girl" and they've also been "little girl" and other things too. But I'm looking for the different stories the different versions of the song tell.
Survivor of the St. John's Lockdown
Quote by SG thrasher

The thread-starter is a legend.
Seriously, who thinks "Shit, i'm gonna die, BRB, Ima' tell UG."?

Quote by The_Paranoia

Congratz man, you are a true, American Hero.
Go Schneiderman!

Gun Facts: Educate Yourself