#1
My thirty something year old uncle,
is stoned, on the couch, playing a spongebob Squarepants video game.
And LOSING!

What a fourth of july for me.
woooooo.
#3
My favorite band is Tool.


Quote by dio_dude
despite the funny name, unknownpunkrock is the coolest 08'er.

_____________________________________________
Gear:

Ibanez GRG
Vox AD30VT
Randall RG50TC
Takamine C128
Dano Wah
Yamaha S90
#8
Quote by RU Experienced?
I can only aspire to be such a man when I get to be his age. God bless.


I take this quote, shelter it and make it my own!
With sarcasm removed from it, i am 100% serious about this!!


Warning: Sarcasm detector may be malfunctioning.
#9
He is an angry stoner.
I can't even walk in front of the TV,
or he snaps at me to move.
Its kind of funny..
I should try to take the controller..
though I might die..
#10
y dint u get stoned with him
ny time ever when spongebob AND getting stoned is involved its awesoem
Quote by element4433
That happened to me once. Then I got in my flying car, flew home and made love to my wife, Scarlett Johansen.


Quote by RobertiusB
I've seen Lil' Wayne do some pretty technical solos tbh.
#11
What is he stoned off of?
Quote by Kensai
Forget about her, she seems complicated. Who wants a girl who answers in riddles? I'm not the fucking sfinx.

Quote by Rambo-Conny
Woah, woah. Back the hell up.

Polo shirt?

Sunglasses?

Of course he got all the girls, he's Rick Astley.
#12
Quote by nosushi4you
What is he stoned off of?


The ever popular, Pot.
nothing special.
but he doesn't share. haha.
#15
Record it and post it on Youtube.

.........yeah I was just kidding.
xxx

Let the bodies hit the floor.
#17
Punch him in the balls.
███
██████████
███████████
██████
████████
#19
Quote by kermitdf
steal his wallet


hahaaa.
he is soo poor its not even funny.
Hes entire paycheck is split between food, pot, and beer.
#20
Quote by Mr. Rittard
My thirty something year old uncle,
is stoned, on the couch, playing a spongebob Squarepants video game.
And LOSING!

What a fourth of july for me.
woooooo.


That's actually pretty tempting to sig....
My favorite band is Tool.


Quote by dio_dude
despite the funny name, unknownpunkrock is the coolest 08'er.

_____________________________________________
Gear:

Ibanez GRG
Vox AD30VT
Randall RG50TC
Takamine C128
Dano Wah
Yamaha S90
#21
Quote by Ex'sAndOh's
Punch him in the balls.


now that is just uncalled for.

I'm pretty sure there is a man law against that.
and If broken, your title of man is stripped and replaced with manbitch.

and I wont be a manbitch.
#22
I punch the man laws in the balls.
███
██████████
███████████
██████
████████
#24
Yeah, manlaw is for rednecks
My favorite band is Tool.


Quote by dio_dude
despite the funny name, unknownpunkrock is the coolest 08'er.

_____________________________________________
Gear:

Ibanez GRG
Vox AD30VT
Randall RG50TC
Takamine C128
Dano Wah
Yamaha S90
#25
Quote by unknownpunkrock
Yeah, manlaw is for rednecks


no...
you mean all this time I've been living a lie..

Gah.
I'm gonna get stoned with my uncle...
jellyfishing....woo.
#26
Tell your Uncle to-




...then shoot fireworks at him.

EDIT: Plus, it would be better if your Uncle was naked, in a beanbag chair, eating Cheetos, stoned, and playing Spongebob, so this all sucks.
-\_/-
Quote by Fred1000000
BlackZeppelin is like Ghandi. With a bigger sense of humor.
it's the silence between the notes that makes the music.
Last edited by -BlackZeppelin- at Jul 5, 2008,
#28
I wish I had fireworks to shoot at him...
I don't even have hots dogs or hamburgers. so unAmerican.
gah...

Well,
I'll play the starSpangledBanner on guitar. woo.

you know, Spangled is a weird word.

Flam·boy·ant
French, from participle of flamboyer to flame
1:Characterized by waving curves suggesting flames
2:Marked by or given to strikingly elaborate or colorful display or behavior

#29
Like the others have been saying, put him on YouTube.
Mitch Hedberg Group
http://groups.ultimate-guitar.com/koalabears/

Quote by Irnmaiden4life
why didnt you just play like crap?
if you need help with that, ask Vincent745



Quote by imgooley
Awe, so cute...

How old are you?



Quote by H4T3BR33D3R


Old enough to yell rape.
#31
I'm gonna be the first to say: Pics or it didn't happen.
Quote by Kensai
Forget about her, she seems complicated. Who wants a girl who answers in riddles? I'm not the fucking sfinx.

Quote by Rambo-Conny
Woah, woah. Back the hell up.

Polo shirt?

Sunglasses?

Of course he got all the girls, he's Rick Astley.
#32
Quote by nosushi4you
I'm gonna be the first to say: Pics or it didn't happen.


Thats more do-able than the youtube thing..
now I just need to find my stupid camera.. gah.

Flam·boy·ant
French, from participle of flamboyer to flame
1:Characterized by waving curves suggesting flames
2:Marked by or given to strikingly elaborate or colorful display or behavior

#33
Steal his wallet.
Voodoo Fest 2008 <3

Quote by DieGarbageMan
SILENCE.

SURSKIT DECIDES YOUR GENDER NOW.