Page 1 of 2
#1
I am either blue or red
I have more than you do
I appoint the colorful fruits to control the others who shed,
Every time silence is unset
You will find only two of me
The second changes by three
Who am I?


I don't actually know the answer, and it seems nobody else does, so Pit, it is your turn to shine.
Currently attempting to learn: The Dissentience by Protest The Hero in it's entirety.
#2
I thought it was a skittle at first. Oh well.
My band, Escher
My progressive rock project, Mosaic

Quote by Lappo
clearly, the goal is to convert every thread into a discussion about BTBAM

BTBAM IS ALWAYS RELEVANT
#3
I have no idea. Whatsoever.
Party
Pants
In
My
Come
Wanna
You?


Quote by M.B.MetalTabber
clothes, you don't want as much detail as emptybullet gave you now, do you?
#6
Quote by sam b
You are me


Of course! Sam b, that is obviously the answer!
Currently attempting to learn: The Dissentience by Protest The Hero in it's entirety.
#7
I was thinking politician at first, you know, they are either blue or red (rep or dem), have more than you do (power-wise, thats true)...

Politician, final answer?
WILDCARD, BITCHES!!

Call me Patrick! My username sucks anyway
#8
The letter e?
Quote by Zero-Hartman
Demoralising women is just one of the many services we provide here at UG
#9
Quote by sam b
You are me


explain

@zippityduda: Senator perhaps?
Last edited by MRavioli at Jul 7, 2008,
#12
Quote by MRavioli
explain

@zippityduda: Senator perhaps?


I was thinking more along the lines of a president... when it says "I appoint the colorful fruits to control the others who shed," can that be related to when the President appoints a cabinet?
WILDCARD, BITCHES!!

Call me Patrick! My username sucks anyway
#14
its the forbidden pear... DUH!!
Quote by bass-boy-garith
Quote by guitarhero_764
I guess I'm kind of like a hippie. I'm anti-war, do drugs, and like communism.
Your not a hippie, just a ****ing moron.
#16
i was thinking polar magnets , or like a magnet
" Nature has given us two ears, two eyes, and but one tongue-to the end that we should hear and see more than we speak. "
- Socrates


Winner of the John Lewis and Cambridgeshire Music young musician Award 2008
#18
I'm thinking senator or presidential candidate or whatever it is.
#20
colour?
I dunno, you only get red, blue and green and it has to be either red or blue (or both). Colour also has more (colour) than me and changes with three.
I'm probably way wrong.
#21
The letter e.

EDIT:
The letter 'E'.
I play by my own rules. And I have one rule; There are no rules... but if there are, they're there to be broken. Even this one.


Confused? Good.

Quote by CrucialGutchman
Sigs are wastes of my precious screen space.

^ Irony

Quote by RevaM1ssP1ss
LET ME HUMP YOU DAMMIT
#22
Quote by break-me-in
The letter e.

EDIT:
The letter 'E'.

Quote by frankv
Tokio Hotel is probably the worst thing Germany has produced since WW2.


#23
Quote by Toast1337


Blue
Red
Silence

I don't really get the fruit part though.
I play by my own rules. And I have one rule; There are no rules... but if there are, they're there to be broken. Even this one.


Confused? Good.

Quote by CrucialGutchman
Sigs are wastes of my precious screen space.

^ Irony

Quote by RevaM1ssP1ss
LET ME HUMP YOU DAMMIT
#25
i dunno the awnser could be america but i think i need more thought


but BY GOD i'll stay up all night if i have 2


who's with me !!!!!!
Quote by imdeth
Centorium you dick
I keep lookin behind me,You're amazing at this


Quote by Aerokizzombie
Dam,Cent, ur repeating man scares the shit out of me, its so true


Quote by CodChick
Omg Cent,Ive been havin nightmares because of u


Quote by MCMXCII
**** you man,I was just going to bed


I'm scary
#27
Thats A Song.. From the 1990's... You Fail Lol.
Quote by LiBam
...depends ... I sound sh*t nd i'm James Hetfield!


- This is why we Love Ultimate Guitar
#28
god this is gonna bug me they key thing is i'm EITHER red or blue

that means when its red its not blue and when its blue its not red....
Quote by imdeth
Centorium you dick
I keep lookin behind me,You're amazing at this


Quote by Aerokizzombie
Dam,Cent, ur repeating man scares the shit out of me, its so true


Quote by CodChick
Omg Cent,Ive been havin nightmares because of u


Quote by MCMXCII
**** you man,I was just going to bed


I'm scary
#29
I bet it doesn't have an answer, its just something to confuse us.
YellowGreenBlueRed


Quote by webbtje
You live in a ruler, the only child of trouser water (?); it's very fantastic, and salami!
#30
it better have an awnser if not then i'm going 2 send a very angry email... i'll use red font dammit!! I'M ON EDGE
Quote by imdeth
Centorium you dick
I keep lookin behind me,You're amazing at this


Quote by Aerokizzombie
Dam,Cent, ur repeating man scares the shit out of me, its so true


Quote by CodChick
Omg Cent,Ive been havin nightmares because of u


Quote by MCMXCII
**** you man,I was just going to bed


I'm scary
#31
Quote by centorium
it better have an awnser if not then i'm going 2 send a very angry email... i'll use red font dammit!! I'M ON EDGE


Haha

I've had loads of thoughts as to what it could be, but none of them are consistent with ALL the parts of the riddle. I bet the answer makes sense with all of it.
#33
Quote by Aidan93
its not a politician, because there are like a bajillion of them, not 2


yeah, but in the u.s., there are TWO senators per state, and the term is 6 years
#35
Quote by Jimmyyoung
Blood?

I was thinking the heart but I can't resolve this line: I appoint the colorful fruits to control the others who shed
Quote by SomeoneYouKnew
You should be careful what you say. Some asshole will probably sig it.

Quote by Axelfox
Yup, a girl went up to me in my fursuit one time.

Quote by Xiaoxi
I can fap to this. Keep going.
#36
I honestly have no idea. snorkel?

Snorkels are great...

This is Larry The If you click him, he will give you magic powers.
srsly.


If you are not willing to die for the perfect s'more, Then you don't deserve a s'more at all.
#38
i need the answer...
Quote by frankv
Tokio Hotel is probably the worst thing Germany has produced since WW2.


#39
Quote by Metalcredge
I don't actually know the answer, and it seems nobody else does, so Pit, it is your turn to shine.



a parent?
Quote by mh.666
This man is right.


My life in all aspects is going fucking brilliantly, so I just thought I'd offer a cyncial scrap of wisdom, gloat a little, and then leave.
#40
Quote by break-me-in
The letter e.

EDIT:
The letter 'E'.


beat you to it.
Quote by Zero-Hartman
Demoralising women is just one of the many services we provide here at UG
Page 1 of 2