#1
So I just want to know a funny question to ask this girl, I mean one she will piss herself laughin at
So i wanna know if you guys have any funny questions or have ever been asked funny questions and what they are
Quote by Mike!
This man IS the truth.



Quote by aznmetalhead93
Walk out naked with a sock around your dick. He'll be so surprised he won't shoot you. Then rape him. Hard. With melted butter as lube.


Join the Xbox Live group
#3
Why would someone make a dumb thread like this?

Hilarious I know.
Proud owner of:
1981 Carvin X100B
1987 Strat Plus w/ DiMarzios
BBE Main Squeeze
Boss CE-5
Boss DD-7
Morley Mark Tremonti Power Wah
#6
Do you like Mudkips?
Hull City A.F.C

Quote by Thrashtastic15
crunkym toy diuckl;ess ass ****igkjn ****** **** bitch ass pussy ****er douchecanoe ****** **** you s omn cnt you lieet le biutch
#7
what you wearing? lol i'm assuming your talking on the phone or online to her btw.


Or maybe not a question maybe you could say something like your mums a milf. Or maybe something like how do you like your eggs in the morning? scrambled or fertilized?!
Quote by thegreensquall
ok so one time i was totally wanking and then my mom walked in and my cat was in my room... she knocked first so i grabbed my cat and put it on my lap and started petting it to cover up but then i jizzed on my cat..
#8
My good buddy and I were wondering, do you prefer double penetration or spit roasts?
#10
Can i eat your snatch for a double cheeseburger?
'79 Fender Deluxe Reverb
Gibson Les Paul Classic
Fender Stratocaster
Ibanez TS9, Keeley TS9 Baked Mod
Zendrive

LOOOOOK INTOOOOOO THEEEE PICCCTUREEEEEEEEE


Member of UG's Gain Whores - pm gpderek09 to join
#11
Quote by nikhil101
what you wearing? lol i'm assuming your talking on the phone or online to her btw.


Or maybe not a question maybe you could say something like your mums a milf. Or maybe something like how do you like your eggs in the morning? scrambled or fertilized?!


haha yea online,i've told her mum's a milf many times,because she is and i'm an honest guy
Quote by Mike!
This man IS the truth.



Quote by aznmetalhead93
Walk out naked with a sock around your dick. He'll be so surprised he won't shoot you. Then rape him. Hard. With melted butter as lube.


Join the Xbox Live group
#12
Quote by nikhil101
what you wearing? lol i'm assuming your talking on the phone or online to her btw.


Or maybe not a question maybe you could say something like your mums a milf. Or maybe something like how do you like your eggs in the morning? scrambled or fertilized?!


Amazing, you're the 3rd person to ever make it, congratulations.
\ /
v
#14
Quote by Les Paul Ell
Amazing, you're the 3rd person to ever make it, congratulations.
\ /
v



Wow i am honored to be sigged... *teary eyed* I'd just like to thank my mum and dad for everything they've done for me, even if they did purposely deprive me of oxygen at birth etc. lol

Btw that dynasty guitar you have looks sick!
Quote by thegreensquall
ok so one time i was totally wanking and then my mom walked in and my cat was in my room... she knocked first so i grabbed my cat and put it on my lap and started petting it to cover up but then i jizzed on my cat..
#15
If I said you have an amazing body would you suck my penis?

She'll never expect that one, and if she drops her jaw in shock that's when you make your move!
#16
Who took you off your leash?
or
How did you get out of the kitchen?
“Science cannot solve the ultimate mystery of nature. And that is because, in the last analysis, we ourselves are part of nature and therefore part of the mystery that we are trying to solve.”


-Max Planck

☮∞☯♥
#20
or another idea you could ask what do the names spitting cobra, optimus prime and The incredible Hulk have in common? They are all nicknames for my penis.

Or maybe you could just say I've got the lollipop if you wanna lick or you can take a ride on the magic stick.

after either if these things always add this emote:
Quote by thegreensquall
ok so one time i was totally wanking and then my mom walked in and my cat was in my room... she knocked first so i grabbed my cat and put it on my lap and started petting it to cover up but then i jizzed on my cat..
#21
"Does this rag smell like chloroform to you?"
Party
Pants
In
My
Come
Wanna
You?


Quote by M.B.MetalTabber
clothes, you don't want as much detail as emptybullet gave you now, do you?
#22
Hi, I'm a magician. Want to see my purple wand and my hairy sack of magic?
Quote by Karvid
You win this thread. And UG. I haven't actually lol'd at a post in a really long time. Thanks for changing that. I expect a sig


He expected this.

Something you definitely need to know
#23
Quote by daniel.mycoe
Hi, I'm a magician. Want to see my purple wand and my hairy sack of magic?



hahaha the image i have in my head right now is hilarious
Quote by thegreensquall
ok so one time i was totally wanking and then my mom walked in and my cat was in my room... she knocked first so i grabbed my cat and put it on my lap and started petting it to cover up but then i jizzed on my cat..
#24
Quote by daniel.mycoe
Hi, I'm a magician. Want to see my purple wand and my hairy sack of magic?


Your wand is purple???

WTH, do you have a zip-tie around it?
#25
Quote by Vagabond21
Your wand is purple???

WTH, do you have a zip-tie around it?


No, sadly I caught it in the sandwich toaster.
Quote by Karvid
You win this thread. And UG. I haven't actually lol'd at a post in a really long time. Thanks for changing that. I expect a sig


He expected this.

Something you definitely need to know
#27
Quote by daniel.mycoe
No, sadly I caught it in the sandwich toaster.


Lord man....

I bet that smelled...... like.... a bratwurst?
#29
Quote by Vagabond21
Lord man....

I bet that smelled...... like.... a bratwurst?


Nah, just showered, it was more like burning flesh with herbal essences.
Quote by Karvid
You win this thread. And UG. I haven't actually lol'd at a post in a really long time. Thanks for changing that. I expect a sig


He expected this.

Something you definitely need to know
#30
Quote by daniel.mycoe
Nah, just showered, it was more like burning flesh with herbal essences.


I love that smell....

reminds me of childhood days at uncle Ronnies on the 4th of July.
#31
Quote by Vagabond21
"Do you find me attractive?"

Quote by linus.d

See Vagabond...it's already working.
Quote by shattamakar
The only advantage of home-schooling is that it gives you good reason to commit suicide.


Hit this once or twice, and you'll be twice as nice.
#32
Quote by walkinbazooka
See Vagabond...it's already working.


My sheer genius frightens me from time to time...

::southern accent:: "My teacher learnt me how to read real good!"


#33
Quote by daniel.mycoe
Excuse me, is your dad a butcher because I have an erection?



Completely unexpected.
SAVE THE JAZZ

"Remember, there are two kinds of people in the world:
People who finish things, and"
#34
Quote by CrazyPigeon
Me - "Can I rape you?"
Her - "You can't rape me!"
Me - "It doesn't work like that..."


haha! epic!
Party
Pants
In
My
Come
Wanna
You?


Quote by M.B.MetalTabber
clothes, you don't want as much detail as emptybullet gave you now, do you?