#4
Umm are yo rtying to say he's good because that didn't look tht hard hell i could play it and i'm no god at guitar
Quote by andy_thomas
Were you by any chance, exposing your scrotum to an open flame?
#5
are you jealous hes a lefty and a close relative of herman li

even tho it wasnt that good
or challenging

but gotta give him points for being a lefty
#7
What do you expect?? He's asian...
Quote by MTVget0FFtheAIR


"ur a fag if you don't pronounce the lightning bolt in ac/dc"

touche. who wuzzit?



Quote by lookie here
OMG! smile_man, that was amazing.
#8
hes not even that good...
Quote by jjennings216
i'd go gay for hendrix 128 he's fricken hillarious.



Quote by sadistic_monkey
To me, Jonas Brothers sound identical to Dragonforce. So I'm not sure what you've just proved.
#9
Quote by 6-string-yay-2
are you jealous hes a lefty and a close relative of herman li

even tho it wasnt that good
or challenging

but gotta give him points for being a lefty


So if two guys play the exact same crap song and one of them is a lefty, the lefty wins?
#10
Quote by Portuguese_boy
So if two guys play the exact same crap song and one of them is a lefty, the lefty wins?

yaaaa
cuz leftys rule
#11
Quote by 6-string-yay-2
yaaaa
cuz leftys rule


Is that racism?


I'm a lefty too, but your thought is really smart.
#12
Quote by HeavenlyVirus
there's comments from UG dating 2 months ago

i just noticed that... haha
<Raven> I got so baked last night
<Raven> that I WOKE UP high o_o
<Raven> Do you have any idea how euphoric that is?
<Raven> I felt like I was being born.
#13
Pretty damn catchy song though.
My gear:
  • Fender American Standard Telecaster
  • Ibanez RG450
  • Laney VC15
  • Electro Harmonix HOG
  • Vox Satchurator
  • Blackout Effectors Musket fuzz
  • Electro Harmonix Pulsar
  • Earthquaker Devices Disaster Transport
  • Malekko Chicklett

#14
Quote by Portuguese_boy
Is that racism?


I'm a lefty too, but your thought is really smart.



how would it be racism? it doesnt matter wat color he is, its about which way he plays :P