Am I the first human being in the history of the world to make this connection?

Page 1 of 3
#1
I was eating some blueberries today and realized that they kinda taste like kiwi. Then I bit one open and looked inside and it looks exactly like kiwi.

The more I thought about it and continued eating, most the blueberries really did taste just like kiwi, except really mushy or sour ones of course.

Has anyone else ever noticed this? I know it sounds crazy, but I would feel so special if I was the first person to ever realize this.
#2
Are you high or just inexplicably stupid?
It's a cold world, so homie bundle up. We ain't on this grind for nothing, now get your hustle up.
#3
I've never had a kiwi actually....
Quote by AAAAAAAAAARGH
Gold/Silver/Crystal.

Simply because I could breed the pokemon, and act out my sick sexual fantasies between Dittos and Chanseys.


Quote by bequickorbedead
She had sex..with my...AIDS?
#4
i dont think they taste like kiwi's man...

blueberries have more of a crisp, sharper flavor, and kiwis kind of have a tangy sweet one. at least IMO
#6
Quote by LOL_iAMdela
Are you high or just inexplicably stupid?





Man... C'mon.

#7
There's definitely something fishy going on here...


jk, this is ridiculous.
BOOM-SHAKALAKALAKA-BOOM-SHAKALAKUNGA
#8
Quote by Kurt123
i dont think they taste like kiwi's man...

blueberries have more of a crisp, sharper flavor, and kiwis kind of have a tangy sweet one. at least IMO


Go try them again, side by side. Its craziness.
#12
Quote by LOL_iAMdela
Are you high or just inexplicably stupid?

It would appear the latter, but may be a combination of both. A high fueled by stupidity?
#13
Quote by fretsonfire74
It would appear the latter, but may be a combination of both. A high fueled by stupidity?

Stupidity from a high is more probable and more forgivable (god knows I've said some stupid **** after smoking). However, a high fueled by stupidity? Some people I know would be high all the time...
It's a cold world, so homie bundle up. We ain't on this grind for nothing, now get your hustle up.
#14
Yeah, but who's heard of a kiwi muffin?


I've never had a kiwi before, I've had an aussie though, she was nice


I'll get my coat.
#15
Quote by ~Shred Hero~
I think... blueberries... taste like... blueberries?

And the snozzberries taste like snozzberries!
Telecaster - SG - Jaguar
Princeton Reverb, Extra Reverb
P-Bass - Mustang Bass
Apogee Duet 2 - Ableton Suite
#18
Quote by DanRev
Yeah, but who's heard of a kiwi muffin?


I've never had a kiwi before, I've had an aussie though, she was nice


I'll get my coat.


Was what she said!



I'll get mine.
#20
Quote by DanRev
Is what I said in reply to her after I charmed her with my charming charm.


I'm trying too hard here


Looks soft to me


Is what she said



I'm on fire tonight
#22
Quote by reilly91
man, you guys just won't stop

sigh, that's what she said.
BOOM-SHAKALAKALAKA-BOOM-SHAKALAKUNGA
#24
Quote by DanRev
Yeah actually I'm going to delete those posts.


But the internet validates my existence...

My inbox is so full, but my life...so empty.
#25
blueberries come from trees
trees come from the ground
trees grow in the ground
kiwi grow on trees
those trees grow from the ground


omg... im hungry
Peavey XXX combo *upgraded screen resistors, Tung-Sol's, and 6L6's*
Schecter Syn Std. * modded, scalloped, and worn*
Schecter C-1 Elite *still sexy*
Ibanez AEL 12-string

"He who sticks his dick in peanut butter is fucking nuts"
#26
Quote by reilly91
I was eating some blueberries today and realized that they kinda taste like kiwi. Then I bit one open and looked inside and it looks exactly like kiwi.

The more I thought about it and continued eating, most the blueberries really did taste just like kiwi, except really mushy or sour ones of course.

Has anyone else ever noticed this? I know it sounds crazy, but I would feel so special if I was the first person to ever realize this.


...Kids, don't do crack.
#27
Quote by bjovi400
blueberries come from trees
trees come from the ground
trees grow in the ground
kiwi grow on trees
those trees grow from the ground


omg... im hungry

Were you getting to the point and you got distracted...or what
It's a cold world, so homie bundle up. We ain't on this grind for nothing, now get your hustle up.
#29
Quote by DanRev
Yeah actually I'm going to delete those posts.

Thats what she said!!


Ok, Ok I'm leaving!!
Quote by Spoony_Bard
Dude I got these strings the other day that couldn't be tuned to higher than 4 octaves below middle C then I realized that they were shoelaces and they weren't making any sound at all.
#31
put the crack pipe down
Without spiritual mentoring, too much freedom can lead to the soul's decay
- Prince
#32
YES!!!! My daughter just noticed it and kept saying it so I open the blueberry and took a look inside and tasted it and YES blueberries really taste and look like kiwi!!!!! You are not at all out of your mind as the other post try to make it sound. You are a pragmatic observer and you are smart....just like my daughter is also:-) Blessings!
#35
Quote by Diana blue123
YES!!!! My daughter just noticed it and kept saying it so I open the blueberry and took a look inside and tasted it and YES blueberries really taste and look like kiwi!!!!! You are not at all out of your mind as the other post try to make it sound. You are a pragmatic observer and you are smart....just like my daughter is also:-) Blessings!


Moron
Sail upon the open skies
#36
They kinda do actually, except blueberries don't make my mouth feel like it was assaulted with knives after eating half of one

EDIT: Just saw the thread date
Last edited by bdof at Apr 4, 2014,
#37
...And people are still adamant that UG was better back in the old days.
Quote by Axelfox
Reeeeeeeeeeeeeeee

Quote by H4T3BR33D3R
I also have to do that. Cottaging this weekend
#38
Quote by T00DEEPBLUE
...And people are still adamant that UG was better back in the old days.


Bear in mind a lot of us were around 16 at that time.

Might be a scintillating discussion for a teenager.
#39
if that's your fruit palate, I'd hate to find out about your beer/wine palate
Quote by Arthur Curry
it's official, vintage x metal is the saving grace of this board and/or the antichrist




e-married to
theguitarist
minterman22
tateandlyle
& alaskan_ninja

#40
Quote by T00DEEPBLUE
...And people are still adamant that UG was better back in the old days.

for real
___

Quote by The_Blode
she was saying things like... do you want to netflix and chill but just the chill part...too bad she'll never know that I only like the Netflix part...
Page 1 of 3