Page 1 of 3
Mav-16
UG Senior Member
Join date: Jan 2007
372 IQ
#1
Ok, so I was at this party thing, and I was ****ed up as hell and was listening to the Dead Milkmen and thought they were friggin hilarious.

I almost cried when I heard "Gonna Beat My Wife" cuz I was laughing so hard.

So discuss Dead Milkmen or ride a Bitchin' Camero, one of the two.
I love all forms of Rock 'n' Roll, past and NOT present
emery01
The vicar in a tutu
Join date: Jun 2007
591 IQ
#2
They are pretty awesome, Drinking Bleach is their best song by far.
http://groups.ultimate-guitar.com/westaussie/

Quote by StratPat

Quote by blacksabbath8
So I had to take a massive dump, and I went in the bassment. So it's been down there for a while and the stench is terrible and i think it's seeping into the floor.

HiImKindaNewAnd
Stupid n00b
Join date: Jul 2008
234 IQ
#3
Love me two times baby
Love me twice today
Love me two times girl
Cause I got AIDS

Yes, I like the Dead Milkmen 'cause they make me larf.
StreetLight3989
Registered User
Join date: Jan 2007
1,950 IQ
#4
Damn, I want to post the Punk Rock Girl NN2S, but it's taking too long to find .
I'm the same as I was when I was six years old
And oh my god I feel so damn old
I don't really feel anything
lolmnt
Earth of the Butt
Join date: Sep 2006
4,159 IQ
#6
Quote by StreetLight3989
Damn, I want to post the Punk Rock Girl NN2S, but it's taking too long to find .
You mean this??????????



<3 Dead Milkmen
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
lolmnt
Earth of the Butt
Join date: Sep 2006
4,159 IQ
#8
Nah, I have it on photobucket
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
Cameronrobson
Self-proclaimed beatnik
Join date: Dec 2007
389 IQ
#10
i've never really gotten into them, but i'm gonna legally purchase some of their releases
two and a half men.
Greenfinger182
Drunk Dancin'
Join date: Apr 2004
2,682 IQ
#12
Quote by original=punk
I got a car now

Wow! How'd you get a car?
They say the old woman's got the wisdom
'Cause she couldn't read the clock anymore
She said "The numbers don't represent the moments"
Says she don't see what all the ticking's for
Greenfinger182
Drunk Dancin'
Join date: Apr 2004
2,682 IQ
#14
You're kidding!
They say the old woman's got the wisdom
'Cause she couldn't read the clock anymore
She said "The numbers don't represent the moments"
Says she don't see what all the ticking's for
original=punk
Banned
Join date: Jan 2007
2,482 IQ
#15
I must be, the Bahamas are islands.
Okay, the important thing now, is that you ask me what kind of car I have.
Greenfinger182
Drunk Dancin'
Join date: Apr 2004
2,682 IQ
#16
Uh...what kinda car do you got?
They say the old woman's got the wisdom
'Cause she couldn't read the clock anymore
She said "The numbers don't represent the moments"
Says she don't see what all the ticking's for
yeahyeah
Better Get Hit In Yo Soul
Join date: May 2006
476 IQ
#18
so gud
Quote by CowsWithGuns
And the facade of heterosexualism in the punk and ska forum came crashing down like a fat girl falling off a balcony...
rasveer
The Mechanix
Join date: Sep 2006
638 IQ
#20
I ran over some old lady one night at the county fair!
And i didnt get arrested, because my dad's the mayor.
Dick+strings= owww
CowsWithGuns
God's gift to UG
Join date: Jan 2005
395 IQ
#21
Love love love love LOVE The Dead Milkmen. Easily one of my favorite punk bands of all time. I saw Joe Jack Talcum perform a few months ago. The music was great but the kids sucked. He was really shy but he was a nice guy.
Minister of n00b harassing of the Punk and Ska fourm.
Quote by capsfan17, ss311, newyorkdolls138, somepunkkid, johnnynemo, axeslash, BrianApocalypse, mike2, dookie dude, lavazza and pinheadslts75
Thank God for CowsWithGuns

Quote by MattTheArsonist
Cowswithguns is my forum hero.

Quote by UraniYum
Cowswithguns is some kind of god on earth.



Love is never having to say your safeword.
Greenfinger182
Drunk Dancin'
Join date: Apr 2004
2,682 IQ
#22
Aw, someone skipped the "one two three four" before bitchin' camero

When I drive, past the kids
They all spit and cuss
Because I've got a BITCHIN' CAMERO
And they have to ride the bus
They say the old woman's got the wisdom
'Cause she couldn't read the clock anymore
She said "The numbers don't represent the moments"
Says she don't see what all the ticking's for
StreetLight3989
Registered User
Join date: Jan 2007
1,950 IQ
#23
Quote by neidnarb11890
lol, Matt phails

Tom, it's like way back in NN2S and I didn't feel like searching through it.
I'm the same as I was when I was six years old
And oh my god I feel so damn old
I don't really feel anything
anarkee
oh the horror!
Join date: Aug 2006
3,136 IQ
#25
Quote by lounge act
Its a beach party Vietnam
Surfin' with the Viet Cong
Cookin' hot dogs with napalm
A beach party Vietnam!


I love that song along with Instant Club Hit...lol.

The Dead Milkman are great.
Mav-16
UG Senior Member
Join date: Jan 2007
372 IQ
#27
Gonna Beat My Wife!

Gonna Beat My Wife NOW!

Gonna beat her with a lead pipe!

Gonna smack her with a 2 by 4!

Gonna chase her with my lawnmower!!!

Hahahaha classic ****!
I love all forms of Rock 'n' Roll, past and NOT present
lolmnt
Earth of the Butt
Join date: Sep 2006
4,159 IQ
#28
If you should happen to come to our little town

It might be wise if you didn't hang around

Cuz we hate blacks and we hate Jews

And we hate punks but we love the F.U.s

This is a tiny town

And we don't want you comin' round
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
Greenfinger182
Drunk Dancin'
Join date: Apr 2004
2,682 IQ
#29
'CauseGod hates war, and God hates crime
But God really hates people who color outside the lines
They say the old woman's got the wisdom
'Cause she couldn't read the clock anymore
She said "The numbers don't represent the moments"
Says she don't see what all the ticking's for
DanRev
Boom/Bap?
Join date: Nov 2005
129 IQ
#30
When I have to puke at night,
I can be so indiscreet,
I dont run down to john,
I just puke up at my feet.


This thread is awesome. Its just lyrics, which just goes to show how quotable they are.
Cameronrobson
Self-proclaimed beatnik
Join date: Dec 2007
389 IQ
#31
We should do a Big Black thread with just lyrics.
two and a half men.
DanRev
Boom/Bap?
Join date: Nov 2005
129 IQ
#32
We used to have a singalong thread so start it up in there.
Mav-16
UG Senior Member
Join date: Jan 2007
372 IQ
#33
Quote by Cameronrobson
We should do a Big Black thread with just lyrics.


I just bought Songs About ****ing a week ago, and it's ok, kind of strange music.

that song The Model is really, really good tho.
I love all forms of Rock 'n' Roll, past and NOT present
HiImKindaNewAnd
Stupid n00b
Join date: Jul 2008
234 IQ
#34
Quote by Cameronrobson
We should do a Big Black thread with just lyrics.

I think I ****ed your girlfriend once
Maybe twice, I don't remember

Isn't there already a Big Black thread in Alt/Indie? Although it'd get more posts if it was here.
Last edited by HiImKindaNewAnd at Aug 12, 2008,
Iluvpowerchords
Flau-BEAAAAAAAAAAAAAAAAAR
Join date: Jan 2005
1,364 IQ
#35
In Big Black news Jordan, Minnesota used to make me very uncomforable.

And I love the song about Ergot poisoning. Which was a diagnosis on House!

In DM news...

You've got a Methodist coloring book
don't color outside the lines
'cause if God doesn't strike you with
lighning, he'll at least make you go blind

And where is Primusfan? I believe he loves these guys!
hard_rock101
Unsatisfied
Join date: Feb 2004
457 IQ
#36
Quote by TinPants
ramen is the greatest achievement of mankind since pornographic photography.
Cameronrobson
Self-proclaimed beatnik
Join date: Dec 2007
389 IQ
#37
Quote by hard_rock101

that's funny even if you don't know the dead milkmen
two and a half men.
clashcityrqcker
Registered User
Join date: Sep 2005
134 IQ
#38
Every body should check out Joe Jack Talcum's solo stuff, it's amazing

Last time he came to Charlotte he gave me and my friends some free stuff and I got a picture with him, he was really quiet but really nice
Greenfinger182
Drunk Dancin'
Join date: Apr 2004
2,682 IQ
#39
Quote by Iluvpowerchords
In Big Black news Jordan, Minnesota used to make me very uncomforable.

And I love the song about Ergot poisoning. Which was a diagnosis on House!

In DM news...

You've got a Methodist coloring book
don't color outside the lines
'cause if God doesn't strike you with
lighning, he'll at least make you go blind

And where is Primusfan? I believe he loves these guys!

I got rewound and restarted!
They say the old woman's got the wisdom
'Cause she couldn't read the clock anymore
She said "The numbers don't represent the moments"
Says she don't see what all the ticking's for
mike2
Registered User
Join date: Feb 2005
967 IQ
#40
the dead milkmen suck....


just kiddin'


they are good
Quote by BrianApocalypse
Rancid are the best punk band ever.

Tim Armstrong is a songwriting genius, is a complete fashion diva and has an incredible singing voice.

He doesn't sound like Opie from family guy at all.