Page 1 of 3
#1
I really don't know how people find it funny...

Does anyone else agree? Or am I just going insane?
#5
I found it funny before... but they aired it over and over again and I don't like it anymore
#7
yeah its that crappy that it lasted a decade, made people millions or $$$ and made many people happy watching it.
#9
I think it is complete wank - very dated, wooden performances - some of the worst canned laughter abuse going.. I can't think of one thing I like about it. Even the recording quality is grainy and ****.
#10
It's the worst programme ever

'Hi I'm Bob' hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Hull City A.F.C

Quote by Thrashtastic15
crunkym toy diuckl;ess ass ****igkjn ****** **** bitch ass pussy ****er douchecanoe ****** **** you s omn cnt you lieet le biutch
#11
It's pretty boring like.
██████████████████████
██████████████████████
██████████████████████
██████████████████████
██████████████████████
██████████████████████
██████████████████████

You'll Never Walk Alone
#12
Yeh, I never liked it.
Quote by shattamakar
The only advantage of home-schooling is that it gives you good reason to commit suicide.


Hit this once or twice, and you'll be twice as nice.
#14
one thing I hated about the show was that "joey" was so stupod sometimes it wasn't even funny

"mmmm nudlesoup. DAMMIT"
#16
I think it's really quite funny. Especially when Rachel made the creepy painting move into Joey's room... his face

But I think the episodes with Britain are quite racist at times. Especially when Phoebe was on the phone to June Whitfield's character. I wasn't impressed with that at all.
#17
Quote by LazyLatinoRocke
Mad because you don't have some?

/thread
Quote by Dillona
I think I want to have sex with you.

On topic: No, I haven't met any famous artists.


ofcourse i laughed xD

Quote by CoreysMonster
yeah we're all dead now. Turns out we've been in hell all along.

About the LHC

#18
That was my wife's favorite show and I used to tear it apart about how stupid it was until I saw the episode were Pheobe tries to teach Joey how to play the guitar. The bear claw had me lol hard.
#19
Quote by CaptainRon
There's to much love in it. I can't watch shows like it.


lol, someone's got issues.
I r Pirate!
#20
Some episodes are really funny, but most are meh. I still watch it sometimes even though I've seen every episode 54930854 times. Maybe it's because I kinda grew up with it.
Quote by guitar_god22

thats about south africa tho...which isnt poor at all.
Quote by RyanInChains9
yea venezula is just the richest country in the world...
#24
You can't bash Phoebe's songs though! Classic! "Jingle bitch screwed me over, go to hell jingle *****..."
BASSES

Yamaha RBX270L Custom Fretless
Traben Tribal Sun 5 L
Fender Custom Jazz Bass L

EFFECTS

BOSS DD-7
BOSS OC-3
BOSS RC-2
BOSS TU-2
Tech 21 Sans Amp Bass Driver DI

AMP

Yorkville XM200 Combo
#25
I like the early episodes. When they all got married and what not it just turned into a soap though and it sucked.
#29
Quote by duke_lion
lol, someone's got issues.


No, I can't stand that fake drama shit.

At least shows like That 70's Show counter the drama with something stupid or funny.
I also hate shows like Everybody Loves Raymond. I honestly don't know how that show lasted 9 years, every episode had the same plot.

Quote by Kurt-Corgan


That show has got to be the most overrated comedy show I've ever seen. It has never made me laugh and the stand-up of Jerry in the early episodes was just horrible.


Not a lot of people like his stand-up. I wouldn't say it was over-rated. 70 million people watched the last episode, I think it deserved the ratings it got.
Last edited by CaptainRon at Aug 18, 2008,
#30
Everybody Loves Raymond is also on my list of shows that I absolutely f**king despise
#31
Quote by metallica92
scrubs beats it hands down.

/thread.


Saying '/thread' is pompous and annoying. This thread ain't about what shows are better than Friends anyway. I think Friends is OK to watch now and then because it's kinda cheesy and cliched but the Chandler guy was kinda funny.
#32
Quote by Jackolas
I can't think of one thing I like about it.


Not even:



?

Come on! When channel four used to air it in the morning during the school holidays you never had a lazy morning wank over Aniston? You wasted your teens man!
#34
Quote by cam_sampbell
It's the worst programme ever

'Hi I'm Bob' hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha



What...?
My band, Escher
My progressive rock project, Mosaic

Quote by Lappo
clearly, the goal is to convert every thread into a discussion about BTBAM

BTBAM IS ALWAYS RELEVANT
#35
Quote by LordBishek
Know what's better than Friends?



Definately. I'm not sure which I like more, Arrested Development or Seinfeld.

Shame they only did three seasons.
#36
i beg to differ, MAD TV.....now that's a true piece of shit.
wham, bam, thank you ma'am!
#37
Quote by charvel_man
Janice.


A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-AAA!!!!
#38
It used to be my favourite show.

I haven't watched it in a while because I kept on seeing the same episodes over and over again (Season 10... ick).
#39
Quote by metallica92
scrubs beats it hands down.

/thread.


Yes.

But i still like both shows regardless
WHOMP

Think of that next time you are not allowed to laugh.
#40
JANICE: Oh my God!!

This show is so good man..
Except for a few here and there
Quote by dan ramP
RSOB and Gavs must have a great relationship to be able to sleep around so much
Quote by RSOB Bass
Yeah, it's pretty flexible. Like gavz.


Likes to play thread games, also!

*[/dead]*
Page 1 of 3