#3
about 2 seconds.

wait for it...

BANNED!
Quote by MakinLattes
dwelling on past mishaps is for the weak. you must stride into the future, unabashed and prepared to fuck up yet again.
#6
are you sure you weren't just warned?
Soon you will sit on the bench
of those who deny I have my soul
You sell a dream you create
Condemned by what you condemned before
Smooth are the words you sing down and high
Underground is your joy your laws
#7
refresh!
Gear:
Wasburn x-40w/floyd roseOFR
Swineshead venom+warthog pups
Kustom 100 wt quad DFX,Boss MT-2,Ibanez TS-7
~We Rock Out With Our Cocks Out!: UG Naked Club.~
Post a naked picture of yourself with your guitar to join.
#8
lol, why are you complaining and making a deal out of it?...


shhhhh
<Raven> I got so baked last night
<Raven> that I WOKE UP high o_o
<Raven> Do you have any idea how euphoric that is?
<Raven> I felt like I was being born.
#9
you got a warning. although you should have got another one for the spam thread.

I can sort it all out for you if you'd like?
Rhythm in Jump. Dancing Close to You.

Quote by element4433
Yeah. people, like Lemoninfluence, are hypocrites and should have all their opinions invalidated from here on out.
#10
no it said it was my second warning and i would be banned shortly about 5 hours ago
#11
Quote by IwantaTele
no it said it was my second warning and i would be banned shortly about 5 hours ago

are you trying to get banned? lol
Quote by tarheelfan2
Oh ****, I just found out I got pwned by Joey! Damn...

Quote by funkbass369
GASPPPP! another one pwned by joey!

Quote by funkyfigure8
Lulz Joey Is Teh Ownage I Want His Penus
#12
Quote by JOEYPWNSU
are you trying to get banned? lol



He wants to see the FoTB.

don't let him, Lemon!
Quote by MakinLattes
dwelling on past mishaps is for the weak. you must stride into the future, unabashed and prepared to fuck up yet again.
#13
Quote by itchy guitar
He wants to see the FoTB.

don't let him, Lemon!

i used to be really curious about the FOTB, but when i actually got banned, it was just a cold and lonely place...
#14
sooooo
FOTB?
what the f*ck is it?
"You've got to dance like nobody else is watching.
Dream like you will live forever.
Live like you're going to die tomorrow,
and love like it is never gonna hurt."
-- James Dean (1931-1955)

Quote by JakeTheDuck
This man has the right idea.


^
oh yeahhh
#15
Quote by The-Trooper94
sooooo
FOTB?
what the f*ck is it?

forum of the banned.

it's even more boring than the nu-metal forum.
Rhythm in Jump. Dancing Close to You.

Quote by element4433
Yeah. people, like Lemoninfluence, are hypocrites and should have all their opinions invalidated from here on out.
#16
Quote by The-Trooper94
sooooo
FOTB?
what the f*ck is it?



Forum of The Banned.

its where all the neanderthals go.
Quote by MakinLattes
dwelling on past mishaps is for the weak. you must stride into the future, unabashed and prepared to fuck up yet again.
#18
FoTB seems like it'd be a horrible place to be.
Brian Eno fans unite!

Quote by BrianApocalypse
I recently had a dream that my dad died and my mum spent the life insurance payout on a new Indian dad, who told me to convert to Judaism, even though people usually change religion in September.
#19
welll....
damn now im curious
"You've got to dance like nobody else is watching.
Dream like you will live forever.
Live like you're going to die tomorrow,
and love like it is never gonna hurt."
-- James Dean (1931-1955)

Quote by JakeTheDuck
This man has the right idea.


^
oh yeahhh
#20
Quote by itchy guitar
He wants to see the FoTB.

don't let him, Lemon!
He can be banned from the FoTB
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#22
Quote by HiImKindaNewAnd
FoTB seems like it'd be a horrible place to be.

It's actually really effing boring. Sometimes it's entertaining to look at the idiots who get banned trying to get unbanned or trying to piss off the mods, but pretty much it's just you sitting alone in your room saying to yourself, " no more pit for 30 days."
#23
Quote by st.stephen
It's actually really effing boring. Sometimes it's entertaining to look at the idiots who get banned trying to get unbanned or trying to piss off the mods, but pretty much it's just you sitting alone in your room saying to yourself, " no more pit for 30 days."

Good god, that's terrible
Brian Eno fans unite!

Quote by BrianApocalypse
I recently had a dream that my dad died and my mum spent the life insurance payout on a new Indian dad, who told me to convert to Judaism, even though people usually change religion in September.
#24
The FotB sucks ass. You can't even post in other people's threads. The only threads are ones asking for why they got banned or trying to appeal, then the mods saying "No". Basically you try and forget about UG for 30 days.
Quote by Sonicxlover
Kensai, I think I'll get a flamboyant sig.

Quote by Sonicxlover
Kensai, I think I'll get a flamboyant sig.

Quote by Sonicxlover
Kensai, I think I'll get a flamboyant sig.


Parker Nitefly Mojo sonnn
Jackson DK2M Dinky
Carvin Legacy
Fender Blues Jr.
Roland Cube 30X
#25
Quote by The-Trooper94
welll....
damn now im curious


I actually found it quite funny while i was there...
alot of ppl sucking up to the mods
but... most people there are as was aforementioned,.... Neanderthals
#27
Quote by element4433
He can be banned from the FoTB

That happened to me once... I flipped out on divid3d...

It was surprising. But yeah, I just got out of the FotB two days ago, it's really boring, you can't post anything other than "I shouldn't be banned," which will be ignored by the admins anyway. You can't even reply to other people's posts, or edit your own.

It's really not a fun place to be.
Quote by Les_Frederiksen
PlayMadness, you give me hope for mankind.

Quote by Darksucker
PlayMadness - Jesus 2.0

Quote by genghisgandhi
Society's doing great. There's a rise of people like PlayMadness. I feel pretty good about the way things are going.
#29
Quote by Lemoninfluence
forum of the banned.

it's even more boring than the nu-metal forum.


LOL I am checking that out!
Are non-banned people aloud to see FOTB? I was trying to search for it a while ago, I don't want to post there or anything but I want to see what it's like (ie are there still discussions there or just people complaining about being banned?)
MaKing thE possiBlE...
...totaLlY impossible
#30
Quote by Aidan93
seriously? thats cold.

Well yeah, but it makes sense right. It has the same rules as other forums, no spam etc. no matter if you're already banned. The forum's only purpose is for people to appeal their ban in case they feel they were wronged. Most of the time they weren't, but sometimes people get banned accidentally. If you are just spamming the mods, then yeah you should be banned from the FotB.

I remember one time some spammer hacked into a bunch of accounts and posted a whole bunch of random spam threads. I got banned, but they let me off easy and I got let out promptly.
#31
yea, one day i woke up and got on UG and when i clicked forum, i got a screen where it was only one forum. the FOTB and i thought...WTF IS THIS!?!? then i went in and read the intro basically or what ever it is that explains where the hell you are. it was a sad month. =[

by the end of the 30 days, i didnt even care about UG. it was bad. but its all good now
Peavey XXX combo *upgraded screen resistors, Tung-Sol's, and 6L6's*
Schecter Syn Std. * modded, scalloped, and worn*
Schecter C-1 Elite *still sexy*
Ibanez AEL 12-string

"He who sticks his dick in peanut butter is fucking nuts"
#32
Quote by Lemoninfluence
forum of the banned.

it's even more boring than the nu-metal forum.

I never thought that was possible. Now I have no wantings to be banned.
Quote by redneckrebel
Wow...just wow




A clapstack? My life is complete.