Page 1 of 3
#1
Do you let your pubes grow, do you shave them (if so, how often?) or do you just trim them?

This is, of course, for men.

I personally trim them every once in a while.
Quote by Mudmen190
If loving ham makes me gay, I'm Rob Halford.


Quote by musiclover2399
MyNameIsLame just nailed it (actually both his statements did some nailing).


Quote by Oroborous
This is honestly the best first post I've ever seen


^^ Directed at me. E-peen wankery sigs ftw.

My Last.FM
#6
i shave mine and it doesnt itch, if not shave... trim the mafukes, NOT natural.

[quote="'[x"]Huffy[x]']Just give up, because Callo just destroyed you.
Quote by daytripper75
if i am not pooping, i stand to pee. if i am pooping, it makes more sense to just sit down in the first place.


CALLO

#9
Quote by Pyrofretnic
Trim, cuz no girl wants to go choke on hair.

im sure there are some out there that do
#11
The first shave is no fun, but after that its nice to have it smooth.
#13
Quote by Mr. Amsterdam
shave it makes it look bigger and i need all the help i can get


omg lol sigged
#14
Quote by RU Experienced?
I grow em out like a rastafarian's dreads.


I would not advise this at all.
#17
I trim cause shaving BURNS OMG ITS F'ING BURNS!!!!!!!
"If its the audience whos a bit lagging we just kick em in the nuts till they wake up!"
Bruce Dickinson-Iron Maiden


My Gear:
RG 2? (its white with EMG's)
Crate GT220, 120 watts of absolute awesome!
#19
1 compound word for all of you "itchy, bumby fellas" Cornstarch

Left hand man of the fargoth fanclub! PM lamafunguy to join.

Quote by InvaderTSN
Better yet. "My arm is tired, could I put it in between your legs so I can sexually violate you during the movie?"
Quote by Irnmaiden4life
lets watch this thread die like i should have on page 1
#20
corn-rows dude hahaha

if you must get the clippers and CARFULLY trim. its too tough to shave and the itching isnt worth it. ooo but it feels great for a few days
Why you reading this?
Quote by 742627000017
I use my thumb and my johnson

Quote by deanexplosion99
idk what the keys are for but the reason i think its for the floyd rose is because its called floyd rose double locking

Quote by niggafolife
i iz hurr tuh spek da troof abowt muzik
#21
shaved. but i have a problem of what to call the area. i can't say pubic hair area cause there are no pubes, so i'm lost...
Quote by Jackintehbox
Pedophilia all the way man. Go for it.

Quote by deathbat831
hahaha i thought you wrote Philidelphia all the way, i was like yeah philidelphias cool i spose

Quote by SomeoneYouKnew
I'm always too embarrassed to buy condoms. Saran wrap is cheaper, anyway.
#22
I've shaved a couple of times, but I got over it reallll quick.
Trim it man, trim it.
I like to pretend I'm Johnny Depp, and scissor away at my crotch.
#25
lol scissors I use a hair trimmer like what you cut hair with, so like 1 second and I'm done
#27
I let 'em flow, so what if they start to go out to my thighs?
I like to go to the playground, and watch all the little children jump and run around. But they don't know that I'm only using blanks.
#28
Pube jungle FTW.
Quote by Trefellin
You know a music scene is fucked up when it becomes difficult to keep track of who killed who, who committed suicide and who alledgedly engaged in cannibalism.

LastFM
#31
I like to mix things up once in a while. Sometimes I'll go for that clean look, and sometimes I'll go for the rugged look. And it also depends on the weather. Don't want too much insulation in the summer.
#33
I shave every 2 weeks. I just hate it when it gets prickly, the first couple of days after the shave. Because I always scratch my pubes and afterwards, there's red marks and it looks like I've got herpes or something. But after those few days, its all good, and any girl can suck my dick.
I will soon perish from this lethal injection called love.
#34
I literally have some pubes ON my shaft lol. A few even halfway down it.

Take from that what you will.
We're only strays.
#35
Quote by clay pots
shaved. but i have a problem of what to call the area. i can't say pubic hair area cause there are no pubes, so i'm lost...


it'd still be the pubic bone, so its still the pubic area
#36
Sarah is killing me to shave down there...
Tell me should i do it?
Advantages, disadvantages?
#37
trim when I remember while I'm in the shower

I've only ever shaved twice and the last time was just the sack. I was testing to see if ball hair was the cause of the unwanted itch you get while your in public or trying to go to sleep. It only kind of worked :/
#38
I use the search bar on mine.
Thank you, and may raw rock kill you forever and ever, amen.
DFTBA
#39
I grab the scissors and trim it a bit every once in a while.

Please explain to me how to properly "shave" down there.
“Just to sum up: I would do various things very quickly.” - Donald Trump
#40
i'm just naturally not that hairy, i dont think i need to trim any of it.
Quote by yellowfrizbee
lmao XxGloriousxX is a genius

Quote by Pinky19
You guys fail. Except for you Glorious. You win.

Once again.
Quote by Guitarfreak777
I would shoot them to death yes, but trying to aim for non-leathal, hoping they live.

which one is it Guitarfreak777?
Page 1 of 3