#1
So I got bored today and started coloring in my desk with sharpies. I ended up feeling sick from the fumes so I stopped for a bit.
What does the pit think of it so far?
#4
Quote by Jackolas
Your parents are going to beat you.


It was more.. "I forked out 8 bucks for sharpies so you could do this?!?... Looks alright"
It's my desk by the way. Had it for about 5 or 6 years.
#5
Getting sick off the fumes is only the start, keep going and you will met a genie and earn 3 wishes
#6
You could have done something more creative than what you remember doing in basic school during your arts class...

EDIT: Oh! And the Pit doesn't really care. Paint your desk all you want
Quote by RoamingConflict
This one dream involved me, one random girl, midgets and a pie.


...and midgets ended up f*cking her. I got the pie.


#7
it's gonna smudge and your gonna get paint on you arm/wrist,probaly...
If You See Me Posting In The Pit HIT ME.
Quote by KingJak236
My hamster used to bite me when I picked it up, then it got too old and fat to bite and died in a pool of it's own vomit.

Quote by Kensai
That's the rockstar way to go. I salute him.
#8
Quote by Jackolas
Your parents are going to beat you.

Quote by consecutive e
It was more.. "I forked out 8 bucks for sharpies so you could do this?!?... Looks alright"
It's my desk by the way. Had it for about 5 or 6 years.


He wasn't talking about the desk.

Keep a look out...

>_>

<_<
#9
Quote by Nexium
it's gonna smudge and your gonna get paint on you arm/wrist,probaly...

I only got a little bit I was pretty careful. It's dry now.
#10
Get a nice clear coat on top otherwise it'll run if your arm gets sweaty
#11
It's so bad weather, im all wet.

(I don't care)
My Guitars:
Gibson LP Standard Iced-Tea
Fender Stratocaster
Cort Earth 100

Lefty!
#13
Way to ruin a good desk.

If you were my kid, I'd knock you upside the head for shit like this.
Quote by GLP_Arclite
Pooping is well good though, to be fair.


I've got a handle on the fiction.

I'm losing my grip, 'cos I'm losing my fingers.
#16
Quote by JackalUK
Getting sick off the fumes is only the start, keep going and you will met a genie and earn 3 wishes




I love you.
#17
Quote by metacarpi
Way to ruin a good desk.

If you were my kid, I'd knock you upside the head for shit like this.

It's a shit desk, it's got chips out of it and before i cleaned it up at had dried beer and random crappy graffiti all over it. It's my desk in my room so I'll do what I want with it
#18
you couldn't attempted a cooler design. lol, its better than what I would've done.
#20
Yeah, it looks like shit man. Sorry, but you're probably not going to be good at anything, ever.
#21
In my day we drew cocks on desks
Nothing of me is original. I am the combined effort of everybody I've ever known.

¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨
#22
Quote by BGSM
Yeah, it looks like shit man. Sorry, but you're probably not going to be good at anything, ever.


Meh. I dig it. I'm good at a few things too man. I could solitaire your ass into ground.
#23
Quote by Bendybaws
In my day we drew cocks on desks


And on other peoples school books.
Quote by GLP_Arclite
Pooping is well good though, to be fair.


I've got a handle on the fiction.

I'm losing my grip, 'cos I'm losing my fingers.
#24
Quote by metacarpi
And on other peoples school books.

Good times
Nothing of me is original. I am the combined effort of everybody I've ever known.

¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨
#25
Quote by metacarpi
And on other peoples school books.


I once got shouted at for taking a hole punch to someones school book, on his request!
#26
Quote by Bendybaws
Good times


I have been known to continue this practice on other peoples documents at work
Quote by GLP_Arclite
Pooping is well good though, to be fair.


I've got a handle on the fiction.

I'm losing my grip, 'cos I'm losing my fingers.
#27
Quote by Bendybaws
In my day we drew cocks on desks


Yes, it brings many laughs to my maths lessons.

*Me, laughing in the corner alone on my desk*

Me: Haha, this is hilarious!
Teacher: What is, slighty annoying strange faggot?
Me: I just drew a cock on this desk, it's hairy and long!
Teacher: Fuck off, plate washing prostitute!
Last edited by BGSM at Sep 12, 2008,
#28
I had a friend who you could control! He would be writting and if you start saying letters he got lost in where he was and ended up writing what you were saying. He ended up with lots of scribbled out lines :P
#29
Quote by JackalUK
I had a friend who you could control! He would be writting and if you start saying letters he got lost in where he was and ended up writing what you were saying. He ended up with lots of scribbled out lines :P


That sounds AWESOME!
Quote by GLP_Arclite
Pooping is well good though, to be fair.


I've got a handle on the fiction.

I'm losing my grip, 'cos I'm losing my fingers.
#31
Despite disliking your design somewhat, I must commend you for having the courage to turn your desk into that for some time. Don't mind my bad review. If you like it, you should be perfectly happy with it and not listen to anyone else.