#2
Only real men tune their guitars in drop Fb

but heres a serious reply! http://www.ultimate-guitar.com/lessons/the_basics/guitar_tunings.html
We sailed through endless skies...

Quote by King Twili

if someone sigs this i will be fairly displeased.


Lady Gaga has a penis! >>EVIDENCE<<

i¯i▀▀▀i¯i‾°δ‾‾Pך]█████████████████████████
#3
6 steps down seems to be used the most
Quote by Deliriumbassist
marmite, vegemite, termite...

anything that ends with -mite is the work of Satan's retarded cousin Vinnie.
#4
Open G, D, A, C, B (and all their drop counterparts), and other custom tunings.
Need fashion advice?

Quote by PaperStSoapCo
I wish I had a dick like a black guy instead of my little white dick.

Quote by JoelTheShredder
i love you more than words can express jean.


I saw Rick Astley in Quebec City, on April 10th 2009. Best day of my life!
#5
Quote by Hellish_Wolf
Only real men tune their guitars in drop Fb


and your gauge is something like .30?
#8
Quote by Punkable_Tabs
and your gauge is something like .30?


Yep, its a gauge made for real men.
We sailed through endless skies...

Quote by King Twili

if someone sigs this i will be fairly displeased.


Lady Gaga has a penis! >>EVIDENCE<<

i¯i▀▀▀i¯i‾°δ‾‾Pך]█████████████████████████
#10
Quote by Hellish_Wolf
Yep, its a gauge made for real men.


Huh. I thought that was barbed wire?

/used
#11
Open Octave E on an 8 string guitar.

DO IT.
R.I.P. Charles Michael "Evil Chuck" Schuldiner
B. May 13 1967 - D. December 13 2001

Quote by eggsandham2
cuz ppl hate how power metal they are cuz they think its "gay" or w.e, which is immature and dirogitory
#14
Quote by Monkey@Keyboard
Real, REAL men use gauge 2.


I'm not that much of a man.
We sailed through endless skies...

Quote by King Twili

if someone sigs this i will be fairly displeased.


Lady Gaga has a penis! >>EVIDENCE<<

i¯i▀▀▀i¯i‾°δ‾‾Pך]█████████████████████████
#17
Quote by Punkable_Tabs
Huh. I thought that was barbed wire?

/used


Hmm, That gives me an idea. I'm going to try to put barbed wire strings on my old guitar I will never touch again (for looks of course :P)

Quote by Streetking07
no true men use guage 7

I'll never be man enough

Quote by DespisedIcon
I play in Drop Z coz i are the br00talZ.


but do use use guage 7 barbed wire strings?
We sailed through endless skies...

Quote by King Twili

if someone sigs this i will be fairly displeased.


Lady Gaga has a penis! >>EVIDENCE<<

i¯i▀▀▀i¯i‾°δ‾‾Pך]█████████████████████████
Last edited by Hellish_Wolf at Sep 21, 2008,
#19
E
B
A
A
A
E

Yes...play Iris on it...your mind will explode
The Pit. The Movie.
#20
Quote by DespisedIcon
I play in Drop Z coz i are the br00talZ.

Best yet. +1000
Good music should make you wanna get up and dance. Great music should set fire to cop cars and destroy dumpsters. I'm only interested in Great Music.
-Tom Morello
#26
Quote by Streetking07
I play In Drop Z flat


Drop Z is ferr' sissies. Real, real, REAL men play in Drop X.
Quote by Zangetsu 101
Rolling Stone is to the music industry what TheOnion.com is to news.

Ambivalence.
#27
Drop X double flat oooo
This works for almost any situation....

Quote by PaulyVengeance
Punch it. Punch it until it goes away.
#30
I tune my 12 string to:

F
U
C
K
Y
O
U
R
S
H
I
T#
Quote by TGautier13
Because e-cred on a sub-par 4Chan knockoff forum is what everyone strives to achieve.
We believe - so we're misled
We assume - so we're played
We confide - so we're deceived
We trust - so we're betrayed
#32
Quote by Punkable_Tabs
and your gauge is something like .30?


Quote by cakeandpiemofo
Of course I don't wanna go in the woods. There's bears in there.


Quote by Deliriumbassist
Jeff Ament is a sexy sexy beast.



Quote by Karvid
Yes. Chest hair = automatic awesome. Even if you're a woman.
#33
B
A
G
D
A
D

terrorist tuning?
Quote by RU Experienced?
See the FFFFFFFFFUUUUUUUUUU- thread, he's a God amongst men.

^^ about me


Confucius once say: "Women is like jazz music, 3/4 jazz time, 1/4 ragtime."

This is my sig, get over it. ಠ_ಠ
#34
Quote by Streetking07
oh I tune mine to
S
U
C
K
M
Y
B
A
L
L
S
!

one of those is punctuation.
"Bitches ain't shit but hoes and tricks."
- Dr. Dre