Page 1 of 2
#1
What are weird/freaky attributes/characteristics/etc. that you share with a musician?

I was reading up on John Frusciante a while ago and found out that he has four siblings (like me): two brothers and two sisters (like me), he has a brother named Erik (like me), and a sister named Anna (like me).
Quote by Chrisiphone
Oh wow this is a guitar forum!
Quote by JacobTheMe

Karvid is sexy

Quote by KAS1981
Why is it that some folks quote praise from other members in their sig lines?
Its lame.
#2
Both me and my favorite musician play guitar! Holy shit that blew my mind when I found that out!

(I play guitar, brother plays drums...kindof like Pantera, but there are sooooo many other bands that have this in common)
We sailed through endless skies...

Quote by King Twili

if someone sigs this i will be fairly displeased.


Lady Gaga has a penis! >>EVIDENCE<<

i¯i▀▀▀i¯i‾°δ‾‾Pך]█████████████████████████
#3
John Frusciante plays a guitar (like me)


That's where the similarities end
Quote by abstract pie
Ahh the pit. Where conversations of Pokemon Cards can turn into ones of wizard homosexuality



You are everything I want...
...'Cause you are...

...Everything I'm not.

Atheism. Is. Not. A. Religion.
Today's saints were yesterday's sellouts
#4
My favourite guitarist is Slash and I play guitar plus has the same birthday as me.
#5
Let's see now, I share a birthday with nada of my favourite musicians, have no traits in common, and certainly don't go down to the pub with them on Fridays. I can't see anything there.
Ego inflating praise here:
Quote by Fishyesque
That is SOOOOOOOOOOO sig worthy! Pure awesomeness to you, sir.

C wut I did thar Fishy?

's UG
#6
well my name is ross and so is james hetfields...wait...
Sig space available, give me some praise
#7
Both me and Jonny Greenwood love chickens.
That's kinda it.

Oh yeah, Flea's first instrument was trumpet ,and then bass.
Like me.
#9
I know a guy that plays guitar and his brother plays drums, kinda like Pantera I guess...
And sometimes I play my guitar how Kurt Cobain played his (all the way down near the floor lol)
Feel free to add me on STEAM: thesystemhasfailed
XBL tag: cbiggs18
Last edited by heavenbesideyou at Sep 25, 2008,
#10
i have the same b day as mozart
Quote by Metallicaxp
why would you buy hollister? Wal-mart FTW!
#11
I have a few things in common with Jaco.

This probably isn't a good sign.
#12
Weird coincidences... Hmmm... Well, my favorite guitarist plays a guitar. So do I. Woah, you're right, that's weird!
I sued Delta Airlines, 'cause they sold me a ticket to New Jersey, I went there, and it SUCKED.
#13
Quote by The_Raven
I am Steve Vai. So we have a little bit in common.

With my combination of long hair and detrimentally low amounts of body fat I look just like you!

DON'T PANIC! DON'T PANIC!
THEY DON'T LIKE IT UP 'EM!
#14
I hate the horde, and so does george fisher.
Quote by Reincaster
I once got shocked by a spider amp.

I got powers like spiderman did, except I model everyone else's powers poorly.


Quote by shredhead22
why not, i started using the zakk wylde boomers and now every third note i hit is a pinch harmonic


#18
I share a birthday with Muse's bassist. :O

And... ugh.... Britney Spears, unfortunately.
This is a signature. Enjoy it.

Quote by wtf is wtf
The worst band i ever heard was The Search Bar.
#19
tom morello and i are both strikingly handsome.
Quote by Jackintehbox
Pedophilia all the way man. Go for it.

Quote by deathbat831
hahaha i thought you wrote Philidelphia all the way, i was like yeah philidelphias cool i spose

Quote by SomeoneYouKnew
I'm always too embarrassed to buy condoms. Saran wrap is cheaper, anyway.
#20
Geddy Lee & I both own Precision Basses. Fender & Squier respectively.
If you are reading this, you are a failure of epic proportions.
#21
soundgarden1986 and popsai... both have conan icons?

also.. apparantly i look similar to the singer from tool

Last edited by theshroomman at Sep 26, 2008,
#22
i was reading an interview with fyfe dangerfield from the guillemots and he seems to crap on more than i do :O which is rare....and his first name is my boyfriends last name...which might as well be his first name cause its what everyone calls him

oh and my year 5 teacher looks scarily like chris cheney....and theyre from the same suburb
scary
especially since my year 5 teacher was female
#23
i have the same birthday as David Ginola
Quote by n to the k
^ you are wise


Quote by Maus24
There's been sooo many threads done on this; I don't even wanna hear that you used the searchbar. Staring at it and giggling does not count.
The worlds fu cked up and we lit the fuse, its all used up what you gonna do?
#27
I taught myself drums the same way Dave Grohl did (banging on sh*t in my room) and I taught myself guitar like Kurt Cobain and Billy Corgan.
Quote by Cathbard
If all you had to go on was the forum you'd think a Decimator could cure noise caused by dodgey stage lighting and restock the ocean's population of sperm whales
#29
Me and Joey Jordison are both drummers and both lived with our moms and two sisters. Although he has 2 younger sisters I have one older, one younger.
#30
Gear(Sucks):
Aria STG Series Strat
Yamaha F310P Acoustic
BOSS DS-2 Distortion.
RMS 10 Watt Practice Amp


Wishlist:
New guitar
Brawl: 2578 4543 4918
#32
Not really big coincidence, but I share the same birthday with john lennon.
#34
Quote by Popsai
I hate the horde, and so does george fisher.


Doesn't he hate the alliance?
#36
I got my significant other high, wrote her suicide note and murdered her whilst making it look like suicide. I like to think me and Courtney are part of an elite club

Quote by hazzmatazz
youmakemesmile...

Quote by sebastian_96
Today I stole a girls tampons for being such an annoying bitch.





MUFC


My love for you
Is like a truck
Berserker.
#38
Me and Froosh were both born in March and neither of us have our drivers licence.
PPPPPPPOSTFINDER
#39
kirk hammets bday is the same as mine, he was born the same year my mom was and metallica's "metal up your ass" came out the year i was born
Last edited by cocodrilo83 at Sep 26, 2008,
#40
Myself and Paul Gilbert both have tinnitus in the same ear.
Page 1 of 2