#4
Quote by convictionless
Heath Ledger?!??!


I think his death was accidental... not sure if it would be considered suicide. Off the top of my head, Michael Hutchins (the old singer from INXS) took his own life. There are many others too, I just can't think of them right now.
Originally posted by Camakazie:

On my gravestone i want jesus and satan fighting with lightsabers. Or a big hand pointing to the grave next to me saying "I'm with stupid"


Superman of the UG heroes and villans club, P.M. josh999x to join
#6
Michael Hutchence of INXS supposedly comitted suicide.

EDIT: Damn, too late.
"On this life that we call home
The years go fast
and the days go so slow...

the days go so slow
."
#9
Quote by Okeefe Is Legit
So I was reading up on Dead from Mayhem's suicide and was kind of wondering if there has been any other celebrities that have gone out with a bang? (no pun intended)


and inb4 Cobain controversy


most unsurprising suicide of the year goes to....

Kinda ironic a guy in a band called "Joy Division" would kill himself...
Last edited by Tire Me. at Sep 28, 2008,
#12
pete ham from badfinger
Clocks tick. Your days are numbered in low digits.
You look suspicious - suspect niggas is bitches,
Get chopped up, grade-A meat, somethin' delicious
#13
hobo joe?

thats not funny *hits self in the head* I could'a had a V8!
Put this in your sig if you're the 0.0001% that are open mind and dont give a ****!

Check out the player on my profile. You can have one too, just sign up for deezer (FREE!! ) and make your list, and post your embeddable player on YOUR file!
#24
Quote by Tire Me.
most unsurprising suicide of the year goes to....

Kinda ironic a guy in a band called "Joy Division" would kill himself...


How's that ironic?
Gunpowder: FUCKING ROCKS!!!
Quote by The Madcap
[witty set-up]
Gunpowder FUCKING ROCKS!!!!!

Quote by Kensai

Gunpowder you fucking rock!!

Quote by Dirge Humani
Now I can say, with sufficient certainly, that you, Gunpowder...

FUCK ROCKS!
#27
Quote by Gunpowder
How's that ironic?


Okay maybe not in the best sense of the word, but the name containing "Joy" and him becoming depressed and killing himself...


I know a lot of people hate it when others misuse "Ironic" so

*flameshield*
#29
Quote by Tire Me.
Okay maybe not in the best sense of the word, but the name containing "Joy" and him becoming depressed and killing himself...


I know a lot of people hate it when others misuse "Ironic" so

*flameshield*


Their name is Joy Division. The name doesn't indicate joy; it indicates the lack-there-of, i.e., sadness
Gunpowder: FUCKING ROCKS!!!
Quote by The Madcap
[witty set-up]
Gunpowder FUCKING ROCKS!!!!!

Quote by Kensai

Gunpowder you fucking rock!!

Quote by Dirge Humani
Now I can say, with sufficient certainly, that you, Gunpowder...

FUCK ROCKS!
#31
Quote by Tire Me.
Okay maybe not in the best sense of the word, but the name containing "Joy" and him becoming depressed and killing himself...


I know a lot of people hate it when others misuse "Ironic" so

*flameshield*



don't apologize for using the term correctly. If people can't understand it, they should learn to use it properly.

on topic, I'd agree that Heath Ledger is most surprising, IMHO.
They credited us with the birth of that sort of heavy metal thing. Well, if that's the case, there should be an immediate abortion.


-Ginger Baker
#32
Quote by Gunpowder
Their name is Joy Division. The name doesn't indicate joy; it indicates the lack-there-of, i.e., sadness



I never thought of their name that way, I always thought of it like, they're the Joy Division, almost like joy department.


Wow I just I got pwned. You do fucking rock.

#33
Quote by Tire Me.
I never thought of their name that way, I always thought of it like, they're the Joy Division, almost like joy department.


Wow I just I got pwned. You do fucking rock.



lol, you only did that to get into his sig
Quote by FrenchyFungus


Awww, thanks Frenchy

Quote by Cobain_Is_King
I got a packet of Love Hearts when I was six and every one said 'You Have a Tiny Penis'




Hate humans? Click here
#34
Quote by thedudemeister
lol, you only did that to get into his sig


Everyone always makes sig attempts towards me, especially when they're new to the whole concept of being sigged.

I'm like the practice girl of signatures
Gunpowder: FUCKING ROCKS!!!
Quote by The Madcap
[witty set-up]
Gunpowder FUCKING ROCKS!!!!!

Quote by Kensai

Gunpowder you fucking rock!!

Quote by Dirge Humani
Now I can say, with sufficient certainly, that you, Gunpowder...

FUCK ROCKS!
#35
Quote by Gunpowder
Everyone always makes sig attempts towards me, especially when they're new to the whole concept of being sigged.

I'm like the practice girl of signatures


awwwwwwwwwww, well i've never made a sig attempt on you Gunpowder.

cheer up dude lol *hug*
Quote by FrenchyFungus


Awww, thanks Frenchy

Quote by Cobain_Is_King
I got a packet of Love Hearts when I was six and every one said 'You Have a Tiny Penis'




Hate humans? Click here
#36
Quote by thedudemeister
lol, you only did that to get into his sig



haha yeah, but I meant the pwned part sincerely.

I had no idea that was the meaning of the name.


Quote by Gunpowder
Everyone always makes sig attempts towards me, especially when they're new to the whole concept of being sigged.

I'm like the practice girl of signatures



Do you mean that literally? lol.

And this is actually my second time trying to get sigged by you.
Last edited by Tire Me. at Sep 28, 2008,
#37
Quote by Abe Knuckleball
Hunter S Thompson


Greatest writer ever.