Page 1 of 4
#1
There are tons of new albums comming out in 2009, i know a there are a lot of death metal albums comming out. But help me to find new albums. This one's i know for sure:

Mastodon -
Cannibal corpse -
Morbid Angel -
Necrophagist -
Suffocation -


Slayer ?
#2
Immortal are supposedly coming out with a new album in 2008, but I wouldn't be surprised if it was coming out in 2009.
#3
Megadeth are releasing a new one next year. That's the only one I can think of now. Maybe I'll add more later.

Edit: Voivod is also releasing a new one 2009.
Last edited by Guitarmike123 at Oct 10, 2008,
#5
Ne Obliviscaris
Quote by ChemicalFire
The point of underground bands is their not popular or famous most of the time. Thus there is a good chance they suck.
#8
I used to be heaps keen for that, until I found Martyr - Warp Zone.

Amazing tech death, never really moved past that or Spawn of Possession since.
#10
The intro track will just destroy you with awesome.

Is there any news surrounding the new Necrophagist album, or is it just that its being written/recorded/whatever?
#12
Quote by korinaflyingv
Agalloch, Fen
tbh I haven't really been paying attention


This, and NeO.

I haven't been paying much attention, either. I'm still concerned with what the rest of 08 may bring.
#13
Quote by NorLock
There are tons of new albums comming out in 2009, i know a there are a lot of death metal albums comming out. But help me to find new albums. This one's i know for sure:

Mastodon -
Cannibal corpse -
Morbid Angel -
Necrophagist -
Suffocation -


Slayer ?



How do you know this for sure? Nobody knows when its definitely going to be released.
Quote by Ultraussie
I want to try that while playing the opening riff to "Tempting Time".

0-0-0-13-0-0-0-0-13 or something like that alalalala but It;s so heavy and off time and awesome and you could not f**k anyone to it.


Quote by Ingested
burzum IS nazi. well, varg is.
#15
Quote by NorLock
There are tons of new albums comming out in 2009, i know a there are a lot of death metal albums comming out. But help me to find new albums. This one's i know for sure:

Mastodon -
Cannibal corpse -
Morbid Angel -

Necrophagist -
Suffocation -


Slayer ?


This is basically all that really matters.
#16
Quote by Stranglehold
How do you know this for sure? Nobody knows when its definitely going to be released.

It says so on wikipedia, and theyve played one of the new songs live. It's called nevermore,it sounds awesome.
Uncle Vernon, Uncle Vernon,
independent as a hog on ice,
He's a big shot down there at the slaughterhouse,
Plays accordion for Mr. Weiss
#17
^Wikipedia says a lot of things that aren't true.

But yeah, I'm looking forward to a new Megadeth album.
#20
Chinese Democracy
Catch me,
heal me,
Lift me back up to the Sun
I choose to live
#21
Kreator's album is coming out in January, yeah!
Quote by DrewsGotTheLife
yea man, who ever doesnt like pantera or think they suck doesnt like metal, end of discussion, they changed the freakin world n made history, so don't be sayin they suck, have respect, same goes for machine head n lamb of god cuz their good too
#22
Quote by korinaflyingv
Oh yeah, and Wintersun...

/false hope


Actually they set the date in August.
Quote by Mike Birbiglia
I went to the doctor, and they found something in my bladder. And whenever they find something, it's never anything good like, "We found something in your bladder AND IT'S SEASON TICKETS TO THE YANKEES!!


Do you folks like folk?
#23
Quote by BringMeTheCalm
Actually they set the date in August.

And there's very little chance that it'll be pushed back 5+ months considering the progress they've made.
#24
Quote by BringMeTheCalm
Actually they set the date in August.


What date did they say?
Catch me,
heal me,
Lift me back up to the Sun
I choose to live
#25
There is no set date, but the info is in the Wintersun thread and mentions august if you want to check it out.
#26
Ah alright, cheers.
Catch me,
heal me,
Lift me back up to the Sun
I choose to live
#27
Quote by Internal Chaos
I used to be heaps keen for that, until I found Martyr - Warp Zone.

Amazing tech death, never really moved past that or Spawn of Possession since.


Haha yah I remember trying to learn Warp Zone. Man thats crazy stuff.

Quote by The Virtuoso
Yes, you sir win the internet!


Quote by saphrax
To put it crudely, every hole is a goal.


#29
Quote by freddaahh
Kreator's album is coming out in January, yeah!

Damn you beat me to it! ahaha.

Damn am I ever looking forward to this CD....
#31
Quote by bootyguard
Haha yah I remember trying to learn Warp Zone. Man thats crazy stuff.

I'd be too scared to even look at the tab.
#32
A new Insomnium album would be awesome.

Hopefully we'll see a new album from The Morningside, as well (check 'em out, Agalloch and Katatonia fans).
#34
Maybe Exodus's Atrocity Exihibition B
Quote by Serpeth
Sometimes I take all my clothes off and pretend I'm a velociraptor and pounce upon my roommate's desk as would a ferocious bloodthirsty velociraptor, knocking over his lamp with my semi-erect penis. And then I drink apple juice.
#35
Wait, isn't Varg getting out this year?

New Burzum album

TAN TAN TANNNNNNNN
Catch me,
heal me,
Lift me back up to the Sun
I choose to live
#36
New Atheist and Pestilence
"God damn you Walter! You fuckin' asshole! Everything's a fuckin' travesty with you, man! And what was all that shit about Vietnam? What the FUCK, has anything got to do with Vietnam? What the fuck are you talking about?"-The Dude
#38
Quote by Quantonyne
Nevermore...i had heard rumors of them putting out a new cd...but i dont know for sure.


I'm pretty sure they are, 'cause hadn't they quit touring early to get started on another record?

That's what I've heard, they're a pretty hard band to get information for.
Catch me,
heal me,
Lift me back up to the Sun
I choose to live
#40
Quote by freddaahh
Kreator's album is coming out in January, yeah!


It's gonna' be sick
Today is yesterday's tomorrow.
Page 1 of 4