#1
wtf? ws i thinkinh?
this stufff tastes like naill polish remover but damn it gets you drunk@!!
Quote by happytimeharry
You just made my penis retract into my body in fear. Thank you for that unpleasant feeling Stinkles...


Quote by sashki
So the next day when you were a girl again, you'd stick a dead willy dickinson into yourself? Sounds wrong to me.

Lol
#2
All vodka smells like nail polish remover.
VENUSIAN
FB SC BC TW
Patterns In The Ivy present ethnicity on an intriguing and dedicated level. ~Ambient Exotica
A mesmeric melange of yearning voice, delicate piano and carefully chosen samples. ~Lost Voices
#4
Quote by rabidguitarist
All vodka smells like nail polish remover.

Indeed it does. But why do I keep drinking it!? I'm a bit over the stuff now though.
#7
Quote by fretsonfire74
Indeed it does. But why do I keep drinking it!? I'm a bit over the stuff now though.


I drink tons of the stuff too.

It's cheap, it gets you destroyed, and and there's a mildly amusing amount of shock value if you're wandering around drinking straight vodka.
VENUSIAN
FB SC BC TW
Patterns In The Ivy present ethnicity on an intriguing and dedicated level. ~Ambient Exotica
A mesmeric melange of yearning voice, delicate piano and carefully chosen samples. ~Lost Voices
#8
Quote by rabidguitarist
I drink tons of the stuff too.

It's cheap, it gets you destroyed, and and there's a mildly amusing amount of shock value if you're wandering around drinking straight vodka.

Same thing with tequila



I however take both of them in shots.
Originally Posted by evening_crow
Quoting yourself is cool.


WARNING: I kill threads.
#9
Quote by LordBishek
What the hell is with all the drunks in here today?

It's weekend!
Gear :
Fender Stratocaster Made in Mexico

Amps :
Epiphone Valve Jr.
Marshall Lead 20
Fender Performer 1000

#10
Quote by LordBishek
What the hell is with all the drunks in here today?

Dunno, but I better get started. My brother is starting school tomorrow and I know there'll be screaming, so I need a lie-in.

Quote by hazzmatazz
youmakemesmile...

Quote by sebastian_96
Today I stole a girls tampons for being such an annoying bitch.





MUFC


My love for you
Is like a truck
Berserker.
#11
BAH!!


Vodka is the worst shit ever!


I say this because I am currently drunk off of it and trying my best not to puke everywhere!


GO alcohol!!!
#12
Quote by SeveralSpecies
BAH!!


Vodka is the worst shit ever!


I say this because I am currently drunk off of it and trying my best not to puke everywhere!


GO alcohol!!!


Fail. 5 shots of sambuca + 2 pints cider = pished
#13
Quote by LordBishek
Fail. 5 shots of sambuca + 2 pints cider = pished



Don't even say sambuca to me!!!


ugh. I'm trying NOT to throw up right now!
#14
we paidd a ferakin hobo likie 30 buck to get us a bottle of vodka and we were thinking smirnoff but he comes out with a big ass bottle of tamifoor and its like thw worst crap Ive ever drunk but im frifickin hammer.ed!
Quote by happytimeharry
You just made my penis retract into my body in fear. Thank you for that unpleasant feeling Stinkles...


Quote by sashki
So the next day when you were a girl again, you'd stick a dead willy dickinson into yourself? Sounds wrong to me.

Lol
#15
Quote by SeveralSpecies
Don't even say sambuca to me!!!


ugh. I'm trying NOT to throw up right now!


Mouldy porridge.

rotting intestines.
#16
Quote by LordBishek
What the hell is with all the drunks in here today?


Why don't you keep up square?
#17
Quote by GoathillTavern
Why don't you keep up square?


What for? I'm already tripping my balls off.
#18
haha im in in the freakin marines I canant do drug!!! I can rink all the liquor that I qant though!!!! its awesome@!!! woohoo Marine corps innfantry for th wint!!!!
Quote by happytimeharry
You just made my penis retract into my body in fear. Thank you for that unpleasant feeling Stinkles...


Quote by sashki
So the next day when you were a girl again, you'd stick a dead willy dickinson into yourself? Sounds wrong to me.

Lol
#19
lol 8 shotssss of fock tamiroff and lik3 3 of four mixxed drink. Im doomeed!!! holy crrap ij screwed right now
Quote by happytimeharry
You just made my penis retract into my body in fear. Thank you for that unpleasant feeling Stinkles...


Quote by sashki
So the next day when you were a girl again, you'd stick a dead willy dickinson into yourself? Sounds wrong to me.

Lol
#20
Alcohol FTW!!
I'm currently under the influence right now.

Not as bad as some of you fellas, though.
Hahaha..
Bloody beer.

I'm starting to feel rather sick.
Warg.
_________________
________________
_______________
______________
_____________
____________
___________
__________
_________
________
_______
______
_____
____
___
__
_
#21
Quote by SeveralSpecies
Don't even say sambuca to me!!!


ugh. I'm trying NOT to throw up right now!


Another Sambuca should fix that nausea up right away

Seriously, if you wanna get pissed in style, try this drink called Bergfurer (sp?. Best shit ever!
Quote by dannyniceboy
I consider myself to be really intelligent and I've gotten into a fight coz this kid thought it was nasty to put sour cream on enchiladas.


Quote by Minkaro
The fact that I went TOO high singing a Darkness song on Singstar


DARK RED TEAM
#23
Quote by Slaveaway
really, vodka gets u really drunk???

I wasnt aware of that.

It's 40% alcohol u know... just as much as tequila.
Originally Posted by evening_crow
Quoting yourself is cool.


WARNING: I kill threads.
#24
vodka ftw!

but not cheap stuff like that.

i like Rain. its smooth, and doesn't burn as much as most ive had. its also organic, and it comes in a classy bottle as well.


i typically mix it with orange juice (not some cheap store brand oj either).