#1
(Pics below)


I assume we've all heard of Monster, but for those who don't know, it's a type of energy drink characterized by the large "M" that serves as their logo. Personally, I drink it because it tastes good.

Now, the other day, upon the visitation of a local Texaco (gas station) I found a new type of Monster, Monster Heavy Metal. I must say that the size was quite daunting, but after the completion of said drink (10 minutes, approx.), I must say I am glad that I purchased it. It kind of tastes like Apple, with an aftertaste of burnt cedar. It's quite enjoyable.


Has anyone else had this lovely drink, or any other preposterously large cans of similar liquids?

Here are some lovely pics of the can:




Play the man, Master Ridley; we shall this day light such a candle, by God's grace, in England, as I trust shall never be put out.
#3
I'm gonna try it.

Rockstar>Monster
James "The Rev" Sullivan
1981-2009
May He Rest In Peace
#5
Quote by MeltingWaxFace
interesting..but the pics hurt my neck looking at them.


Same.


Looks very enticing, I plan to try one soon.
Quote by heavyairship
dying hurts

empty sig
#6
I like Monster Khaos or whatever the hell it's called, I'm also quite partial to Full Throttle.

Remember the good old days when energy drinks came in small cans?
Like podcasts? Listen to these!
BEER!
VIDEO GAMES!
MOVIES/GEEKY SHIT!

_______________________________________________
Last edited by zappp : Today at 4:20 PM. Reason: Suck on my balls, UG
#7
yeah i have had one and i like it. they first came out with the regular monster in a can the same size of the heavy metal and called it the "BFC" then they had the heavy metal, i have had both. good stuff.
#9
Quote by MeltingWaxFace
interesting..but the pics hurt my neck looking at them.



Fixed
Play the man, Master Ridley; we shall this day light such a candle, by God's grace, in England, as I trust shall never be put out.
#11
I like going to stores in the ghetto. They have the most interesting products


The other day I purchased an energy drink called "Sex Drive"
Quote by herby190
Every thread I've seen you in has been a complete success. Yay you!

Quote by theking182
i'm voting for GNiCk89. i just like how he speaks TO me, not AT me.

Quote by \m/Angus\m/
Yea, Sublime is a great band. You have an Underoath icon, so I think your opinion doesn't matter.
#13
Quote by scissormetimber
lol @ the recorder in the background



Whenever I see a recorder all I can think of is "3 Blind Mice".

Damn elementary school music class.
#14
Quote by scissormetimber
lol @ the recorder in the background



Sometimes I play it to pass the time, so what?
Play the man, Master Ridley; we shall this day light such a candle, by God's grace, in England, as I trust shall never be put out.
#15
That's a big ass can.
I dunno if we have that in Australia...If we do, I sure haven't seen it.
We got Mother though. You can get that in big ass cans too.
Member of the Laney Cult
#16
Hey you have Mercenaries 2


Lemme borrow it
Quote by herby190
Every thread I've seen you in has been a complete success. Yay you!

Quote by theking182
i'm voting for GNiCk89. i just like how he speaks TO me, not AT me.

Quote by \m/Angus\m/
Yea, Sublime is a great band. You have an Underoath icon, so I think your opinion doesn't matter.
#17
Quote by yurfinlfntsy
Sometimes I play it to pass the time, so what?



lol, i used to play it in elementary as well... just a funny reminder of my horrible playing
#18
Quote by GNiCk89
Hey you have Mercenaries 2


Lemme borrow it



You can have it....biggest rip off I've bought in a while.
Play the man, Master Ridley; we shall this day light such a candle, by God's grace, in England, as I trust shall never be put out.
#19
Quote by GNiCk89
I like going to stores in the ghetto. They have the most interesting products


The other day I purchased an energy drink called "Sex Drive"


Did it cause stiffness in the pen0r area?
#20
Quote by yurfinlfntsy
You can have it....biggest rip off I've bought in a while.

Mkay, how are we gonna do this?


Did it cause stiffness in the pen0r area?

Nope, tasted terrible though
Quote by herby190
Every thread I've seen you in has been a complete success. Yay you!

Quote by theking182
i'm voting for GNiCk89. i just like how he speaks TO me, not AT me.

Quote by \m/Angus\m/
Yea, Sublime is a great band. You have an Underoath icon, so I think your opinion doesn't matter.
#21
Maybe once a week, after I'm done school, I pop into a 7-11 and get an energy drink. I'll see if I can get this one, as it looks and sounds good, from what you said o_o.
My Last.fm

Quote by \Powerslave/
HelloHalo, I love you.


WHO SEND ALL THESE BABIES TO FIGHT?
#22
That's br00t4lz.
Quote by guitar-godfrey
when i grow up i wanna have blackandsilver's babies!

Quote by angusfan16

Quote by Scowmoo
..
HOLY HELL.

nice discovery, sir.


--------------------------------------------------------------------------------
Last edited by coryklok : Today at 01:10 PM.
#25
Why did you need to take four pictures of a can?
LARGE TEXT
#26
Actually I have had several of those. It tastes like... like tasty paint if that helps at all.

I brought one into the dentists office once, thems were fun times
maybe if you had a
revolver
you'd
suck less

press
↑ ↑ ↓ ↓ ← → ← → B Areceive bacon

Gamertag: Seanslaught
PSN: BeastlyBassist
Steam: Beastly396
#27
I've always been a huge fan of Monster, I agree with what you said about it tasting kind of appley...

My friend who likes monster tried the heavy metal one and was like "Don't get it, it tastes like gasoline." But I tried one the other day and liked it alot, it almost tastes like regular monster with lemon or something added.
#28
Quote by guitar4life24
I'm gonna try it.

Rockstar>Monster


Any day. But I will try it myself.
I NEED TO CHANGE MY USERNAME


  • Agile AL-3XXX Custom Tobacco Sunburst w/ EMG 57/66
  • ESP LTD EC-1000T CTM Black w/ Seymour Duncan Blackouts
  • Jet City JCA100HDM w/ Avatar Contemporary 2x12 Cab
  • Seymour Duncan 805 Overdrive
  • Dunlop OG Crybaby Wah
  • MXR Smartgate
#29
so apparently u like mercenaries 2
Gear:
Morpheus Droptune
Ibanez Weeping Demon
Bugera 333xl 212
SCHECTER JEFF LOOMIS C7 FR
#30
we have those. just not in "heavy metal" its a regular monster, just called the "BFC" yo can figure out what it stands for
I Like My Music Like I Like My Life

EVERYTHING LOUDER THAN EVERYTHING ELSE!
#31
Quote by hemi-san
we have those. just not in "heavy metal" its a regular monster, just called the "BFC" yo can figure out what it stands for

Beef For Cows Monster eh, sounds kinda... cannibalistic
maybe if you had a
revolver
you'd
suck less

press
↑ ↑ ↓ ↓ ← → ← → B Areceive bacon

Gamertag: Seanslaught
PSN: BeastlyBassist
Steam: Beastly396