#1
Ok, i left my Epiphone at my cabin which is canada by a reserve in saskatchewan, and natives stole my guitar and amp. i bought the Epiphone SG-310 on ebay the guy was selling really cheap so i bought it for like $200 bucks but i had the zaak wild EMG-81, and 85 kit on it also it had PING tuners so i need to know if ppl could link me difret PING tuners they were MINI LOCKING tuners and they were small

Please if you guys/girls could post links that would realy help!!
#2
so because it's by a reserve that automatically make it natives, being native american that offends me..

anyone could of taken your gear

mojo tho, I hope you get it back..
#3
No lol srry i dont mean to offend people but the only people that live by the area is natives, everybody else we know and the nearest place is the reserve and natives have broken ito cabins before so knowing that we asume its natives but wouldn't be suprised if it was anybody because there is no alarm system we wont know unless the guitar/amp show up
#5
lol thx kinda hard to find them unless they sell it to the local towns, but right now i need the paper work to file a insurence clame but b/c my rents are stupid they through out the paper work when the guitar came in with out me knowing
#6
Quote by SGPOWER
lol thx kinda hard to find them unless they sell it to the local towns, but right now i need the paper work to file a insurence clame but b/c my rents are stupid they through out the paper work when the guitar came in with out me knowing


Did you notify the police? Usually they'll check the local pawn shops and keep an eye out for it if you do.
#7
Quote by IndianScout
so because it's by a reserve that automatically make it natives, being native american that offends me..

anyone could of taken your gear

mojo tho, I hope you get it back..



As much as it may offend you, it's true. There are a lot of problems with natives in Canada, due to most of them being in poverty. I'm guessing that's how it is in the States also. Not to mention it was near a reserve, with a mostly native population,so therefore I would assume it was stolen by one of them.
Be cool.
#8
yea it's actually my grandperants cabin, so when they got there they called the cops so they showed up... wasn't acually there but my grandapa got me ito guitar and he was kinda pissed oof because they stole it because it cost me like 300 bucks of my own cash so hopfuly they will find it but i dought so, so now i need they paper work and we can file a incuranse claim and hopfully get some money
#9
Quote by thedude051
As much as it may offend you, it's true. There are a lot of problems with natives in Canada, due to most of them being in poverty. I'm guessing that's how it is in the States also. Not to mention it was near a reserve, with a mostly native population,so therefore I would assume it was stolen by one of them.


yea sorry for not making my self clear but with the facts its the most logic thing we can asume happened
#10
Quote by thedude051
As much as it may offend you, it's true. There are a lot of problems with natives in Canada, due to most of them being in poverty. I'm guessing that's how it is in the States also. Not to mention it was near a reserve, with a mostly native population,so therefore I would assume it was stolen by one of them.

natives in the states get a cut of the casino action so their well off.
Quote by envoykrawkwar7


edge11
that was an epic win
best thing ive read all day

[feel free to sig this statement]

Gear:
Esp Ltd Ninja 600
Esp Ltd F-50
les paul elite
5watt jcm800 clone
Roland jc-55
Crate V33
Jca20H
Ibanez tubescreamer ts9
Keeley ds-1
#11
ya natives in canada arnt that well off and do stupid things, especially in winnipeg.
Quote by postmortem2006

Give him something he can appreciate.


Herpes maybe.
#12
Yeah the natives here in canada are a lot different than the native americans, here they are put on reserves and put in native only schools. They aren't treated very well here and spend most of the money they get on alcohol since they have nothing else to spend it on.

Not that all of them are the same, not meaning to be prejudice.
Gear
Jackson Dinky DKMGT Transparent Black
#13
Quote by IndianScout
so because it's by a reserve that automatically make it natives, being native american that offends me..

anyone could of taken your gear

mojo tho, I hope you get it back..


there are more murders in some 2000 person northern native town than the 2mill toronto and they wonder why crimes get blamed on them? im not racist or anything it just seems a little stupid to wonder why they get blamed when you look at the statistics.
Gear:
Aria lawsuit V
epiphone E-310 strat copy
peavey vypyr 15
boss blues driver II
Kramer striker 100st (invader pickup)
Randall RG50tc

EHX Metal Muff
#15
Holy shit. Is this a gear stolen/replace gear thread or a god damned native bash? Look, most of you guys may not be native but I am and am proud of it. Look, cut the damn race bashing shit and help the guy find some of these ping tuners, OK.
AMP:
5150 combo
GSP1101 + Tech 21 PE60

GUITARS:
ESP LTD M-255 w/ SD Full Shred
Kramer Vanguard w/ JE-1000 active preamp
Douglas WF-150sn w/ GFS "Hot Lead" set

EFFECTS:
Bos SD-1 (boost)
AMT DT-2

My Youtube Vids http://youtube.com/user/mogar
#16
were not race bashing we are tellin true stuff
Quote by postmortem2006

Give him something he can appreciate.


Herpes maybe.
#17
Quote by SGPOWER
Please if you guys/girls could post links that would realy help!!


I'm just curious...

You're posting here, so you obviously have an internet connection, a computer, and a working keyboard.

What prevents you from using Google yourself?
#18
Quote by edge11
natives in the states get a cut of the casino action so their well off.

Do you actually think that? Jesus, man, we killed nearly all of them and forced the rest onto tiny plots of worthless ground, and you think they somehow sprang back into economic fortitude? No. Some are wealthy, but the vast majority live in poverty.
My gear:
Flannel shirt
band
#19
Quote by mogar
Holy shit. Is this a gear stolen/replace gear thread or a god damned native bash? Look, most of you guys may not be native but I am and am proud of it. Look, cut the damn race bashing shit and help the guy find some of these ping tuners, OK.



Please, race bashing? Don't be so over sensitive. We are merely telling very true, and well known facts, Most natives in Canada do live in poverty, and do have a lot of problems (crime, drinking etc.) We never once said anything rude, or untrue about them.
Be cool.
#20
Quote by SGPOWER
lol thx kinda hard to find them unless they sell it to the local towns, but right now i need the paper work to file a insurence clame but b/c my rents are stupid they through out the paper work when the guitar came in with out me knowing



Oh dear...
#22
omg at the racial debate. Seriously, take it to the pit.

The "Re-incarnation of Plato" Award 2009
(most intelligent)
The "Good Samaritan" Award 2009 (most helpful)

[font="Palatino Linotype
Who's Andy Timmons??
#23
As I myself am a Native, I can help you find your guitar.

It's in the pawn shop. >_> Money was probably spent on some beer too, or weed.

Sucks though, I've never had my gear stolen, then again, I don't leave shit in a cabin on the rez either.

Ironically, I am in Saskatchewan. I stole your guitar
Like podcasts? Listen to these!
BEER!
VIDEO GAMES!
MOVIES/GEEKY SHIT!

_______________________________________________
Last edited by zappp : Today at 4:20 PM. Reason: Suck on my balls, UG
#24
sucks for you holmes.

to be fair. anyone could've stolen your guitar.

one may live by a ghetto, but that doesn't mean ONLY black people are going to burglerize your home.

if you think i don't know what i'm talking about, i used to live by thunder bay, home of the most racist backwoods ****ing cowboys anyone ever seen. located close to some of the most deprived native reserves anyones ever seen.

one of the reserves closeby didn't even get RUNNING WATER until the late 80s.
Grammar and spelling omitted as an exercise for the reader.
#26
Alright this thread has gone way downhill
"A wise man once said, never discuss philosophy or politics in a disco environment." - Frank Zappa
Quote by Jinskee
Don't question the X.
<Frenchy> I'm such a failure