#1
Hey guys just come back from some french festival.
I performed a french song i wrote ( I'm not french BTW)
I F*ed over, I forgot the lyrics, and slurred most parts of the song, and ended up Jamming to the backing track.

I blame the fact that i wrote the song on guitar pro yesterday, and that French is like my 5th language.

I was kinda booed and some clapped their hand( for encouragement maybe?)

Should i be down because of this?
#2
tell them there language makes no sense then throw bread at them
Quote by Deliriumbassist
marmite, vegemite, termite...

anything that ends with -mite is the work of Satan's retarded cousin Vinnie.
#4
Nah, must be much harder to commit a song in a foreign language to memory than if you actually understand the lyrics. As soon as you start forgetting one thing it usually snowballs on your ass.
YellowGreenBlueRed


Quote by webbtje
You live in a ruler, the only child of trouser water (?); it's very fantastic, and salami!
#6
I can honestly say I was never concerned with what the french thought of me.

(But for the record, they love me.)
Quote by vintage x metal
I love you =] I can't say I was very fond of you when we first started talking because you trolled the hell out of my threads, but after talking to you here I've grown very attached to you.

Yeah, write to my fanclub about it, honey.
#7
should have sung i am the walrus in french

Je suis la morse, coo coo ka choo
Quote by Deliriumbassist
marmite, vegemite, termite...

anything that ends with -mite is the work of Satan's retarded cousin Vinnie.
#9
You should've repeated "Bonjour, Salut, Chien, Je'mappelle, Baguette"
And you would've been applauded.
♪♫♪
92% percent of the teen population would be dead if Hollywood said it wasn't cool to breathe anymore.
Put this in your signature if you are one of the 92% who wouldn't be breathing.
#10
It's alright. They probably already hated you because you're american
Quote by Sir-Shoelace
manliest string guage? barbed wire.

Founder Of the UG Slide Player's Guild, PM me If You're Really Feelin' Dem Blues

THE PIT
"better than your average psychiatrist"
#13
*radiohead* wha a lihal crybaby! ah yew jus gonna sit there n' cry aw daiy crybaby? that kid is so uncool


who cares, you're fine, no big deal
#14
don't worry
I'm a french speaker myself
and french girl think that guy that speak in french with an accent are cute
presonnaly I just think it's funny to hear
Quote by RazorTheAwesome
Lol at Bender

Quote by So-Cal

Quote by theguitarist

I got to warn you for spam though...

Quote by Shredoftheday
Nicely put good sir

I witnessed Night Of The Pear 2
#15
Glare at them and make a fist

....they'll surrender.
Quote by alteredstates
If you are rowing down the road in your canoe and your wagon wheel falls off. How many pancakes does it take to make a doghouse?

Green, because a vest has no sleeves.

Can't we all just get a bong?
#16
Quote by andy_thomas
Glare at them and make a fist

....they'll surrender.


Yeah,
I should have done that!
#17
Le francais est une langue de merde qui ne sert pratiquement a rien.

That sucks, and btw I'm not French lol, I go to a french school and the language is not easy.
#18
You should've done rock lobster in French..

Everyone would've enjoyed that and all you'd have to do is translate.
Recommended threads
Ear plugs
KileManA7X
14
458
Last post:
by The Spoon
Dog names?
Taxi_06
28
472
Last post:
by vulcan422