#3
Cool. If it could do that, I'd probably get one if I had a lot of money to spend. Nice finish, as well.
#6
crazy as... it's using the robot guitar tuning technology...

anyone else thing that gibson might start to use the robot technology a bit too much in the future?
#7
Quote by Rokeman
anyone else thing that gibson might start to use the robot technology a bit too much in the future?

How so?

My interest is tepid, just like with the Robot Guitar - it's neat, but I don't see it revolutionizing anything. And the name "Dark Fire" is retarded.
#8
Quote by smartguyreviews
agreed. its interesting.


...what does the thread do now?


This thread is now about gelatin.



Gelatin = most amazing substance ever.

Yay or nay?

People who vote nay will be shot by the sniper I placed on the rooftops.
#10
Quote by Flying Couch
How so?

My interest is tepid, just like with the Robot Guitar - it's neat, but I don't see it revolutionizing anything. And the name "Dark Fire" is retarded.


as in would guitarists really want guitars everywhere that were self tuning?
#11
Quote by InvaderTSN
People who vote nay will be shot by the sniper I placed on the rooftops.


I vote nay.
Gear
Shitty Strat Knock off
Epiphone SG G-400
Ibanez Acoustic-Electric PF5
Shitty No-name acoustic
Shitty No-name amp
#12
Yay!
- Aaaaaaaand the guitar is pretty sweet..
Oh Yeah!


Quote by NoochiePoochie
Thats what the pit will do to you. Make you happy and shit.

Quote by Jimmer1720
..., but hey, people in the pit are generally....well....hell, they're not people. They're savage animals.
#13
Quote by Rokeman
as in would guitarists really want guitars everywhere that were self tuning?

Why wouldn't they?
#14
Quote by Rokeman
as in would guitarists really want guitars everywhere that were self tuning?


Don't see why they wouldn't. It'd take away the hassle of tuning.

Quote by luvsmygf13
I vote nay.


Oh, ok.

Xavier, take the shot!
#18
Quote by drunkinkoala
Xavier?


He's the Spanish mercenary I hired for the job.

You gotta pronounce it ha-vee-air, though. Otherwise it's not as awesome.
#21
Quote by InvaderTSN
He's the Spanish mercenary I hired for the job.

You gotta pronounce it ha-vee-air, though. Otherwise it's not as awesome.

Makes sense.
#22
Quote by dr.rock666
Anybody else see this?
its supposed to be able to create any known guitar sound...
seems interesting enough to make a thread about it..

http://www2.gibson.com/Products/DarkFire.aspx
seems interesting enough to put the thread in the proper forum - Electric Guitar.
Meadows
Quote by Jackal58
I release my inner liberal every morning when I take a shit.
Quote by SK8RDUDE411
I wont be like those jerks who dedicate their beliefs to logic and reaosn.