Content
Thread
Forum
Date
where the shit did newgrounds come from?
I got a letter from the RAF this morning... it was train tickets
wet wipes always come in handy.

but seriously... wet wipes!
Cannon to the left of them!
Cannon to the right of them!

reference anyone?
not that unknown but Seasick Steve for bluesy stuff and Black Stone Cherry
Quote by Metallica708
That's ****ing disgusting.

So's your face! boo yeah!

I say right on policeman
There's a load of Pikies that come into the fish and chip shop where I work and order a **** load of food to try and confuse you so they don't have to pay for some of it. I hate the cunts!

My dad told me when he was in college him and his friend pushed over a gypsie caravan though, so it's all good! :p
Habit - Pearl Jam (40 Plays)
Shine On You Crazy Diamond - Pink Floyd (13.35)
The Divide - Tenacious D (0.24)
"Saigon... ****; I’m still only in Saigon... Every time I think I’m gonna wake up back in the jungle. When I was home after my first tour, it was worse. I’d wake up and there’d be nothing. I hardly said a word to my wife, until I said "yes" to a divorce. When I was here, I wanted to be there; when I was there, all I could think of was getting back into the jungle. I’m here a week now... waiting for a mission... getting softer; every minute I stay in this room, I get weaker, and every minute Charlie squats in the bush, he gets stronger. Each time I looked around, the walls moved in a little tighter. "
i leave it in the library but untick it so i doesnt waste space on my ipod.
The Village by the Sea by Anita Desai - my god i hate that book!
woah! i have a yamaha pacifa with a levi strap with skulls on it. no joke!
Quote by nebiru
I AM ZEE VANDERLUST KlNG!!



/noonegetsjoke

Gogol Bordello?

And TS lose the moustache but keep the beard and shave all your hair off.
sorry to hear that. do you only have one ball or have 2 but 1 doesnt work?
jay buzz von ornsteiner haha
why would you watch that film with your mum?! was it not incredibly awkward at the rape parts?
led zeppelikn - very pointy elbows haha!
Quote by Unlucky
Can't. Stand. Sammy. Hagars. Voice.

AAAAAARRRRG. Sorry, but if they got another singer, I'd love Chickenfoot but...ARG, WHY SAMMY HAGAR!?

So, overwhelming 'eh'. Big let down (for me) for so much talent being in one band.

+1
her best friend told me.
On second thought, sounds a bit like That's the way i wanna rock n roll by AC/DC
heartbreaker
Scott Weiland! recently though, not when he was all chubby back in the 90s
Twisted Sister
Alice Cooper
Ben Harper
RHCP
Rolling Stones
Velvet Revolver
The Black Keys
MSI
Alexisonfire
Dropkick Murphys
Avenged Sevenfold
Feeder
Tenacious D
Metallica
Serj Tankian
QOTSA
RATM
Seasick Steve
The Raconteurs
and a few more supporting bands and comedians
I think the US Office is better and I'm from the UK. I actually can't stand Ricky Gervais although i appreciate that he wrote it :p
I cut my face out of a photo id card i had.
skullcandy metallica
I've been in the front seat when my friend was drink driving. About an inch from a head-on collision with a wall on a country road - not good.
I got all excited when I saw you were from Bradford then read your post "I'm a Muslim" yup that would make sense.
No but nearly met Velvet revolver. my buddy's uncle is slash's friends butler and so i think we had a pretty good shot of getting back stage lol but we pussied out
Seasick Steve but now he's got quite popular. Just remember I liked him first bitches
Seriously, how big is your room TS?!
lol how can somebody fart that much?!
I can see James Hetfield getting fat for some reason
why are you monitoring your room mate's toilet trips?
Quote by neopowell
Hat and shades counts as a gimmick now? I thought they were clothing.

wearing them all the time - I think that counts
What do you think of guitarists wth gimmicks? Such as Satch with his hat and shades, Angus Young/Chuck Berry with the Duck Walk and Jimi Hendrix playing with his teeth etc.

And if you became a famous guitarist what gimmick would you have?

inb4 "I would use the searchbar"
Quote by ihavenoname93
www.playlist.com

sounds like spam lol when i do this lol. but seriously most songs ever made are on here.

Is there anyway of getting these songs on to iTunes?
If someone tried to rape my sister and I found them I would do far worse stuff to that sick motherf*cker!